被Zalora燒著了

早早就認識 Zalora 呢個網購店, 因為真係好多廣告宣傳攻擊啊! 到最近 click click 下, 被燒了! Zalora 售賣既品牌同產品真係超多啊, 真係揀成日都唔夠喉呢 (◍^◡^◍)♡
而家呢個年代真係好方便, 資訊又發達, 隨時隨地 Click 兩下, 睇岩就可以即刻買! Zalora 有網站亦都有App, 響搭車或者等人既時候就可以開個App出黎慢慢睇慢慢揀, 你係Android可以去GooglePlay度download; Iphon/Ipad既就可以去App Store度download!
Zalora 係一個時尚購物網站, 超過500個品牌及130000件貨品: 衣服啦; 鞋履啦; 運動服裝及時尚飾物等等! 而網站/App既設計可以揀根據品牌; 種類; 尺碼; 顏色及價錢去搜索貨品呢~
原本諗住買鞋, 睇睇下就揀埋衫... 因為 Zalora 個網幾好睇又易用, 唔經唔覺就放埋落購物車lu~ 先黎一對疑似 Toms 既Slip-Ons, $94.9 咋!! 我貪佢平 xD 再加上顏色及 Pattern 好靚, 有少少民族 feel 咁啊~
有晒詳細資料, 又有晒前前後後左左右右既相, 即刻 Add to Bag!! 其實佢仲有對白色架, 不過易烏租, 呢對藍綠色易襯呀!! 仲有好多好多 Slip-Ons 做緊特價, 可以再望下 ^^
雖則話開心買鞋, 唔開心買鞋, 但買鞋又真係會令我好開心喎~ 所以睇完 Slip-Ons, 我就去左睇其他鞋款... 又係有排睇!
 我用 App 去睇款架, 因為無時無刻, 搭車都可以係咁 loop!! 想買對有D窩釘/拉鍊扣款, 著起黎都型D嘛, 呵~ 真係好方便! 用兩隻手指就可以將張圖放大喎, 最正既係D相影得好鬼清楚又清晰! 睇岩就可以揀 size 然後 Add to Bag!
可惜呢對無我 size... 我唯有放棄再揀過其他... 今次轉戰服裝! 上身衫都ok, 但褲呢家野就... 我既腰臀比例太唔標準(*/□\*) 無得試上身真係怕怕, 唯有 Target 上身啦~
哈~ 睇中左衛衣款, 貪佢易襯, 著牛仔褲又得, 襯皮又型格d!! 但, 點解我揀親果d都無貨架 ∑(O_O )|||
嘿嘿, Zalora 有咁多品牌咁多貨, 好快就揀中第二件lu~ 真係話都無咁易又 Add to Bag!! 要 Checkout 又係好 Easy! 首先梗係填好送貨地址啦!
跟住就係比錢囉~ 買滿 $150 就免費送貨, 呢個無難道啦 ^^ 比錢好多時都只會收信用卡, 但 Zalora 接受 COD 架, 即係貨到先付款, very very good 呀, 就算無信用卡都可以享受網購樂趣~
而家我就等收貨囉 (⋈◍>◡<◍)。✧♡

分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 
chanchechee@gmail.com

留言