有益健康隨時飲。薏仁水

我去食 ToastBox 都一定會叫薏米水! 跟住我就返屋企研究下 - 薏米水食譜! 原來薏米有分生熟薏米... 自己煮薏米水又要煲又要盛, 響呢個年代, 乜野都要快 - Simply 高倍濃縮嚴選山藥薏仁水!

薏仁又即係薏米, 有清熱利尿; 去水腫; 排毒; 預防及消除皮膚色素暗啞, 並有滋潤美白肌膚既作用! 經常進食可以保持皮膚光澤細膩, 對慢性腸炎或消化不良等症亦都有效用!
來自台灣既 Simply 高倍濃縮嚴選山藥薏仁水, 一盒有15小包薏仁粉末, 每包有2g! 可以沖一小杯, 方便又快捷! 而且選用優質原材料, 飲落肚都較易吸收!
一包只有 2g 既薏仁粉末, 所以沖少少水 (200cc) 就夠架啦! 粉末幼細唔鞋脷, 就算直接擺入口都無問題! 
真係水唔需要多! 過多就太淡, 沖稀晒d味道! 我就建議用暖水黎沖, 呢個天氣梗係飲熱野暖下個胃啦! 佢用熱水沖d粉末都唔會積埋一舊, 贊!
真係好好味架! 同街外飲既味道一樣! 
薏米除左直接飲之外, 仲可用佢黎煲粥 - 薏米紅豆粥!! 可以當飯食, 用而家最流行既炆燒杯就輕易搞掂啦~ 材料就梗係薏米; 紅豆 同埋 米 啦! 洗好晒之後就放入炆燒杯, 幾個鐘後就食得! 
不過薏米又要洗又要浸, 我就比較懶, 就咁直接煲白粥, 然後落 Simply 山藥薏仁水 粉末! 呵呵~ 大家都可以試下架!


分享到此為止, 拜拜~


【My Princess HK 我的公主提供產品
購買點 : www.myprincessyoyo.com



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言