涼浸浸的蛇毒水晶面膜

敷紙面膜就敷得多啦, 水晶面膜你又敷過未? 其實水晶面膜唔係新野, 佢係啫喱面膜, 配上蛇毒功效, 有袪紋緊膚亮白效用!
來自韓國護膚品牌 K:becos 揉合尖端科研, 將面膜以人體臉部溫度進一步將精華源源滲透肌底, 賦予無可比擬既奢華美療!
蛇毒面膜含有與模擬毒蛇血清既珍貴SYN-AKE 成份! 利用蛇毒原理, 採用近似蛇毒既 “蛇毒肽”成份, 能有效抑制神經傳導途徑, 令肌肉達到放鬆狀態, 從而改善皺紋, 使肌膚重現彈性及光滑緊緻!
蛇毒水晶面膜算係一個多功能面膜, 佢可重整膠原蛋白及彈力纖維蛋白排列, 緊緻肌膚提升彈性! 高效持久補濕及鎖水, 肌膚全日水潤亮澤! 迅速撫平幼紋; 皺紋, 緊緻輪廓並改善鬆弛! 具抗氧化功效, 延緩皮膚衰老! 有效改善沉澱色斑, 膚色不均;暗啞粗糙等問題!
敷水晶面膜同一般面膜無乜分別, 先要清潔抹乾面部! 然後就梗係攞塊面膜出黎啦~ 面膜採用嶄新水凝啫喱天然物料, 比一般面膜更貼面!
敷左上半 Part 先!! 我覺得自己好似 CatWoman 啊, Wakaka~ 記住要撫平並擠出面膜與面谷起左既氣泡! 然後就攞埋下半 part 出黎敷!
真係好難影相呀!!! 塊面膜反光得好勁, 真係名副其實既水晶面膜, 閃令令反晒光 :p
蛇毒水晶面膜上下兩片分離式面膜既設計, 迎合不同面形輪廓, 大面人定係細面人都岩用!
敷面膜短短15-20分鐘就夠架啦, 不過我敷到30分鐘先記得夠晒鐘 ◝(ㆆᴗㆆ)◟ 嗯~ 仍然好水潤啊! 雖然係啫喱質地, 精華感覺無一般紙面膜咁多, 但敷完30分鐘後, 就算除左塊面膜都覺水潤!
水晶面膜好舒服, 又唔會跣左塊面膜落黎! 面膜精華望落唔多, 但敷完就會見到溶晒響肌膚上便! 敷完涼浸浸, 又唔會笠次次, 肌膚注滿水, 塗番少少面霜就搞掂! 


k:becos 蛇毒水晶面膜 於屈臣氏獨家發售!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 K:becos 贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com




留言