日日敷蝸牛急救殘樣

大大話話都用過唔少既蝸牛產品, 但唔好比蝸牛二字誤導左! 蝸牛比人既感覺好多黏液, 好痴立立, 不過滑潺潺既蝸牛黏液有治癒傷口既效用, 對肌膚提供彈性同營養, 係好野黎架!!

由日本專研, 台灣製造既 櫻之戀 頂級蝸牛修護潤白面膜, 一見到蝸牛二字已經好吸引我了! 包裝簡約, 全盒都係以粉紅色設計, 只有品牌櫻花花瓣圖案, 一隻蝸牛都無架 :p

櫻之戀 頂級蝸牛修護潤白面膜 主要成份為蝸牛萃取; 有機露珠草 及 有機洋甘菊! 之前都講過蝸牛係好野, 佢既黏液係一種動物性多醣體, 可以形成一層保濕既防護膜, 含膠原蛋白; 維生素; 甘醇酸, 而且仲有抗菌抗發炎等功效!
節日難免玩得夜d... 我一夜訓除左有加深左既熊貓眼外, 連暗瘡都會突然出現 (•́⍛•̀ ) 無啦啦眉頭同面珠就長左兩粒出黎... 多手既我又忍唔到手, 一吱就紅晒又有印又有疤...
Party 後殘樣急救既好辦法就係敷面膜!! 櫻之戀 頂級蝸牛修護潤白面膜 係用上透明奇肌木漿布, 薄得黎又唔易爛! 不得不提既係, 面膜入便真係超多精華, 多到你唔信!
面膜大細剛剛好, 軟硬及厚度亦適中, 緊貼面部唔易甩或飛起面膜, 唯一就係鼻邊位漏左敷唔到, 不過10款有11款面膜都有咁既情況出現, 要解決就要DIY囉~
面膜多到你唔信! 敷左塊面膜紙上面後, 當就係睇下包裝袋入便仲有幾多精華啦! 唔好嘥呀麻~ 睇下!! 一倒就倒左成條水柱出黎 xD
包裝說明話敷10-15分鐘, 但真真係好多精華, 所以我就敷左30分鐘! 真係要講多次, 基於好多精華, 敷呢30分鐘都係咁滴出黎流落條頸度, 堅多精華架~
敷完30分鐘後除左面膜, 仲會有唔少精華響塊面度! 精華唔係立痴痴, 可以唔洗過水都得, 我就直接用手按摩加以吸收! 呢款面膜可以日日敷, 有助刺激細胞再生, 滋潤養顏, 而且有抗炎抗氧化, 迅速修復受損肌膚! 

櫻之戀 系列於全線屈臣氏獨家發售!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 櫻之戀 邀請及贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言