驚喜(*゚▽゚*)估唔到咁滋潤喎~

間唔就會有人問我係咪唔舒服... 
「你面色唔係幾好喎」我無病啊, 只係唇部色素唔夠者, 搽晒唇膏就得架啦~

最近收到 Kim&Marc 既 Honey Rouge 蜜沁純美唇膏, 即刻開黎用lu!! 



包裝都幾簡約架, 包裝盒只印有 K&M 及少少唇膏既簡介! 唔好以為支唇膏買左返黎可以擺好耐, 同一般化妝及護膚品一樣, 有效期為三年! 擺得太耐都唔好啦~ 

我呢支係 SR01, 係少少橙紅色 (其實我想揀紅色架, 但睇相揀色係真有出入 :p)! 之前都提過包裝簡約, 支唇膏外型都簡約架! 外型完全睇唔出係 Kim&Marc 黎架, 要打開左個蓋先會見到印左 K&M 個名!
一支 Honey Rouge 有4g, 好襟用! 雖然係橙橙紅色, 但睇睇下隻色又幾好喎! 先黎塗上手到睇下隻色先啦~ 呢個係我塗左三次既色, 其實真係好淡色架!
跟住呢個係我塗左接近二十次!! 先深少少咋! 而且都唔覺係橙色!
我咀唇真係無乜血色(╯ᆺ╰๑)
真係塗一層係無色架, 所以我係咁塗! 塗呀塗呀, 我係一個潤唇膏怪, 因為咀唇好乾而成曰都要塗! 但以後都唔洗再塗潤唇膏啦, 因為 Kim&Marc Honey Rouge 好夠潤, 就好似塗左凡士林咁呀, 夠晒滋潤唔怕乾!
以我呢個唔識塗唇膏既人黎講, Kim&Marc 就岩晒新手用 ( ˘ ³˘)♡ 一來唔怕塗出界, 因為塗好多次先覺有色 :p 二來滋潤度十分高, 塗一次 keep 到四個鐘左右! 而且顏色唔誇張, 幾時用幾時塗都得啦!
除左當唇膏及潤唇膏咁用之外, 仲可以將佢塗響蘋果肌, 輕輕印開當胭脂咁用, 好方便呢~


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 Kim&Marc 贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言