擦擦擦。擦走晒d死皮角質


你知嘛? 我地既肌膚每日都會積累角質, 角質係死皮既一種, 角質太厚既時候, 塗既精華甚至面霜就會吸收唔到, 嘥鬼晒d護膚品! 所以定期要為肌膚去角質啊~

我手上呢支產品就係來自日本既 Cure 品牌, Natural Aqua Gel 天然去角質啫喱! 日本No.1去角質啫喱, 成份溫和天然, 絕不含防腐劑; 人造色素; 礦物油; 香料及酒精等刺激成份, 有效解決因老化角質積聚而產生之肌膚乾硬; 粗糙; 暗啞; 粉刺; 暗瘡等問題!


Cure 天然去角質啫喱 蘊含90% 活性水素水; 銀杏; 迷迭香及蘆薈等天然成份, 配合不刺激成份, 溫和去除老化角質亦唔傷皮膚!


話明係 去角質啫喱, 質地當然係啫喱質啦! 無色無味, 啫少少響前手臂, 打圈推開... 慢慢會變左擦字膠咁既膠粒! 明明係透明白色架麻, 但擦擦下變左灰色粒粒 @_@" 我有無咁烏租呀??! 唔知塊面又如何呢?

用 Cure 天然去角質啫喱 前要先洗乾淨塊面先, 尤其有化妝或塗防曬/BB cream/CC cream! 跟住就可以吱適當既份量啦~

響塊面打圈輕輕推開, 尤其鼻頭兩側及額頭位置會擦多兩下!! d死皮角質最鐘意就藏響呢d位置! 要擦幾耐呢? 擦到變擦字膠粒就夠啦~ 


 Cure 天然去角質啫喱 唔單止用於面部, 身體其他部位都可以用架, 例如頸後啦, 手肘位等等, 腳踝位都係重災區黎架! 

擦左晒死皮角質, 肌膚滑溜溜! 定期每星期兩次就足夠, 太多反而會傷肌膚! 記住之後都要塗上日常既護膚產品啊 (Toner -> Serum -> Facial Cream)!

Cure Natural Aqua Gel 於屈臣氏家發售! 而家買仲有限量 Cure  Water Treatment 水潤乳霜送添架! Cure Water Treatment 適合面部及身體其他部位! 佢最特別既係響用果陣會產生水珠, 好快被肌膚吸收!

分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 Cure 贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言