DNA 決定一切?

DNA 就係一切? 
雖則話遺傳者, 但世上只有懶女人, 只要你肯努力; 勤力, 用岩護膚品... 我唔信唔會變靚女! ٩(•̀ω•́٩)≡:
早前小妹就參與 SK-ii 既破解肌膚 DNA 密碼 活動! 相信大家都知道, 人體基因從來都係決定遺傳特徵既基本單位, 存在響細胞核內既染色體之中, 主宰左我地既肌膚; 樣貌; 性別同特徵! 而 SK-ii 發現人體內有 3 大基因可以直接影響我們未來既肌膚狀況, 當中包括: 色素基因; 膠原蛋白基因及抗氧化基因!
色素基因(GPX1); 膠原蛋白基因(MMP1) 及 抗氧化基因(SOD2), 三個關鍵基因主宰人體肌膚既剔透度, 並同肌膚五大美肌範疇有著密切關係! 若果肌膚 DNA 屬較易受損基因型, 肌膚老化速度就會愈大! 所以呢三個關鍵基因能有助預測膚質響唔同方面既未來狀況, 包括細滑度; 緊緻度; 抗皺度; 白皙度以及光澤度! 呢幾樣咪就係 Magic Ring 皮膚分析儀既五大美肌範疇囉!
嘿嘿, 咁我既 DNA 密碼又係點呢?? 好幸運可以率先進行呢個 DNA 測試! 一盒紅色既東東, 就係用黎攞你既 DNA, 然後會運送到日本進行 DNA 分析!
叮~打開個紅盒就係得呢支棒棒囉~ 有少少似原子筆! 但其實佢係一支棉花棒! 要攞你既 DNA, 最簡單直接就係口水(唾液)! 透過棉花棒擦拭口腔內側, 重覆15次, 直至棉花棒完全濕透!
哈哈, 係咁響口腔入便擦擦擦, 仲要影相... 真係好醜怪呀 xD 不過呢, 我都想知自己本身 DNA 係點, 咁先可以從果方面著手, 肌膚命運由我掌握! 攞左我既口水(唾液)之後, 就會運送去日本進行 DNA 分析!! 大概一個月後就會知測試結果!
好開心又係 Clara 老師同我做測試! 私底下講左好多護膚保養秘密&秘技, 哇哈哈!! 除左進行 DNA 測試之外, 當然唔少得 MagicRing 皮膚分析測試啦!! 最新; 最快; 最全面; 最準確既 Magic Ring 皮膚分析儀, 以嶄新既皮膚圖像分析, 即使係化妝後都可以準確分析肌膚狀態, 評估膚質未來狀況, 一次過全方位深入了解肌膚五大美肌範疇既狀態, 包括抗皺; 緊緻; 細滑; 白皙及光澤度, 揭示肌齡與真實年齡既差距!
根據 SK-II 忠實用家及非忠實用家既肌膚數據顯示, 即使兩者既肌膚都擁有著傾向相近既 DNA, SK-II 忠實用家既 DNA 響五大美肌範疇分數顯然較非忠實用家高!! 研究證實, 長期使用 SK-II 既用家,肌膚狀態並無因其與生俱來既體內 DNA 所限制, 而憑藉後天努力護膚保持晶瑩剔透美肌! 
而我既美肌範疇又如何呢? 不過不失啦, 好平均! 未係好好先有進步既空間架麻~ 所以話呢, 愈早用 SK-ii Facial Treatment Essence 神仙水, 就 keep 得肌膚更好! 
Facial Treatment Essence 護膚精華 
蘊含超過 90% Pitera, 比水份更快滲透至肌膚底層, 極易被皮膚吸收, 讓肌膚得到 更佳效果, 健康飽滿的細胞能加強修復保護作用, 全面改善肌膚, 肌膚老化自然減慢! 持續使用可讓肌膚達亮白; 晶瑩剔透既理想效果! 將神仙水配合精華素一齊使用, 可加速並鞏固提升效果, 有效放大抗老功效 2 倍; 美白功效 3 倍; 保濕效果達 5 倍!
話定你知啦, 由即日起, 於銅鑼灣崇光 SOGO 13/F SK-ii beautiQue 內購買 215ml 神仙水, 就可享免費體驗專業 DNA 分析服務, 打破肌膚先天既基因限制, 改寫肌膚命運, 締造晶瑩剔既未來!

唔好唔記得預約 MagicRing 肌齡測試呀! 預約➞ http://goo.gl/A1ObgQ


分享到此為止, 拜拜~

特別嗚謝活動主辦:
- SK-ii


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言