一年365日都需要保濕(•̀ᴗ•́)و

不論係 保濕 定 補濕 對我黎講一年365日都咁緊要! 肌膚得到滋潤先唔會乾旱 (乾燥肌膚會更易衰老); 肌膚夠滋潤幾時都漲卜卜, 妝都可以唔洗化~
黎自韓國既護膚品牌, Wish Formula 以酵素煥膚技術為基礎, 經皮膚科醫生; 漢醫; 皮膚生理學家; 護膚品科學家及擁有護膚品碩士學位既品牌 CEO Mr. Michael Yu 合作研發而成, 推出多達80 款醫學護膚產品, 系列包括美白; 抗皺; 敏感肌; 保濕及多功能面膜等等! 而我今次試用既係佢地 Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華!
Wish Formula Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華 結合由生物研究中心獨立研發既多種天然抗氧化混合物, 以其專業配方研製, 絕不含類固醇, 並確保所有成分均已達致最高效能! 配合卓越保濕成分維他命原B5, 有效舒緩及修護敏感肌膚, 並同時注入豐富既營養及鎖緊水分, 使肌膚回復健康; 緊緻及水潤!
Wish Formula Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華 主要成分為維他命原B5; 透明質酸; 消旋泛醇; 丁二醇; 尿囊素! 維他命 B5 及透明質酸有高效保濕及鎖水功效, 且有助強化肌膚水嫩效果, 並能補充肌膚流失既養分! 而充足既維他命 B5 可保持肌膚健康亮澤, 使肌膚恢復活力, 而且具抗菌功效, 有效減低暗瘡形成!
而 Wish Formula Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華 不含對羥基苯甲酸(Paraben); 香料; 色素; 油分及酒精, 蘊含卓越保濕成分維他命原B5及天然維他命K(植物甲荼醌) 及透明質酸, 可鎮靜並修復受損及敏感肌膚, 幫助形成肌膚保濕膜, 為肌膚鎖緊水分同時防止水分流失!
護膚品都有有效期, 一般通精係三年, 但開左就盡快使用! 其實一支30ml既精華大概用30日左右! 我成日都講, 無論春夏秋冬, 保濕係必備既護膚產品之一! 加上貪靚既我地會做 Treatment, 例如激光/彩光, 呢個 Wish Formula Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華 就岩晒! 佢適合任何肌膚, 特別適用於乾性肌膚, 怎至係做完激光療程後都岩用, 而且孕婦亦可以用!
Test-Tube 係我至愛, 但樽口無隔塞, 小心會倒瀉或者好容易會有塵走左入去! Test-tube 都有分好多種, 有d好難吱d精華出黎; 而呢款配合埋 Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華, 水漾得黎又易Bump! 
Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華 質地好水潤架! 水一樣既質地, 係最容易滲透入肌膚底層, 滑溜溜好易溜走, 輕輕推開就已經吸收!
一般情況洗完面; Toner後就可以 Bump 1-2滴 Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華 (唔夠就Bump多1-2滴), 直接吱落面亦得! 然後就輕輕推開按壓, 好快就吸收, 跟住就可塗上面霜囉~ 因為精華迅速被肌膚吸收, 所以唔會有痴立立或者架住響塊面度既感覺!
轉季天氣肌膚好易甩皮, 鼻哥都唔可以乏視架! 呢排咁乾燥, 我會吱少少塗響鼻哥頭, 而且眼都用得! 肌膚注滿水就唔會咁易現乾紋幼紋!
Wish Formula Hydra B5 Source 維他命 B5 水漾保濕精華 好好用, 佢唔單止為我既肌膚即時保濕滋潤, 佢仲可以溝落面霜/粉底 (可以令粉底更薄更貼)! 有靚靚既肌膚, 素顏都唔怕啦!

更多查詢可聯絡 Wish Formula 網站Facebook!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 Wish Formula 贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言