說好的 Reebok 跑鞋呢?

話說 iTrail 邀請我去 Reebok - Run Yourself Fit Workshop, 衫同鞋都要自備! 
說好的 Reebok Sublite 呢? 
無衫同褲都無乜所謂, 但對鞋呢? 款都唔知, 未見過, 未著過, 仲要寫文添喎, 唔係玩野呀嘛? 唯一興幸既係, 我自己有對 Reebok 跑鞋, BYOS - Bring Your Own Shoes, 著 Reebok 參加 Reebok Run Yourself Fit Workshop... 
活動當日係星期四晚上8點, 響官塘碼頭集合!
對於我呢個住港島人黎講, 都有少少遠. 但一心諗住黎上 Training, 都去啦~ 黎得 Training, 手機相機我唔會跟身, 所以相真係無乜!
但都講講啦... 當晚有5個 Leader, 分4組人, 每組大概10人. 先由官塘碼頭跑去啟德郵輪碼頭, 大概4公里左右, 跑左30~45分鐘先到! 啟德郵輪碼頭除左有碼頭之外, 仲有一個公園, 我地就響公園做一D好簡單既訓練, 就係<行樓梯/跑樓梯>!!
(相片源自nmplus.hk)樓梯係布帶做成, 平放地面, 然後就做出開合開合跑跳等各式動作 (5組動作; 每組做3次)... 最後就係 Interval! 慢跑, 快跑, 慢慢跑, 快快跑... 

完! 散Band!


講真果句, 今次既 Training 我唔覺得有D咩得著!
想跑步跑得快, 最緊要就係髖關節夠鬆! 樓梯訓練亦無乜點講解有咩作用, 亦都無執我地既姿勢正確與否! 如果 Training 係喪跑, 我自己跑都得啦, 洗乜要同一大班人勁跑... 我黎係希望得到跑步技巧, 點樣跑得快D, 點樣跨步可以闊D...

另外我要講講走係無安排!!!!
啟德郵輪碼頭公園作結尾, 走得架啦, 你自己慢慢行番出去啦~
下!? 沿途都有少少驚, 因為解散已經係晚上10點, 果度又靜而且仲有單車黨! 我同朋友共3人足足行左1個鐘 (晚上11點) 先行到去牛頭角地鐵站! 
我唔知其他人點走, 我點跑入去啟德郵輪碼頭就沿路行番出黎! 
無錯, 堅係行左1粒鐘!

廢up完畢, 拜拜~ 





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
facebook.com/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

留言