中西合壁的矜貴 Clay Mask♡

想Keep住有靚靚肌膚, 日常護理係必須啦, 而一星期一次既深層清潔絕對唔少得! 

Osiao Revitalizing Clay Mask 亮肌淨化排毒面膜, 唔單止係清潔面膜咁簡單, 佢有效清除肌膚表面污垢, 令肌膚去除暗啞, 重現亮澤光芒!

一支 Osiao Revitalizing Clay Mask 容量為125ml! 
蘊含冬蟲夏草; 茯苓; 人參; 海藻萃取; 維他命E及透明質酸等東方醫藥及西方醫學成分! 中西合璧, 提升產品功效!
Clay Mask 就係泥 Mask! 屬於深層清潔一種! 
因為佢有效解決毛孔堵塞問題, 去除角質, 令毛孔暢通, 暗啞不再!
Clay Mask 唔需要日日用, 就算角質幾厚都好, 一星期用一至兩次已經好足夠! 但份量就一定要足!! 一定要遮住晒原本既肌膚! 我今次以半邊面做示範 (๑*◡*๑)
敷 Clay Mask 方便又快趣!! 短短5~10分鐘, 泥膜就會乾! 跟住就可以用清水洗淨! 但泥膜比一般Gel Mask會較難清理乾淨, 所以我建議用化妝棉! 先濕少少水於化妝棉, 然後輕輕一抹就輕易抹走泥膜!
敷完乾淨之餘, 肌膚唔會繃緊, 亦無好乾渴既感覺! 排毒同時改善膚質, 毛孔不再明顯, 泛油情況亦得以改善, 可惡既暗瘡無再成日生長, Keep住靚靚♡


Osiao 主張中藥成分, 尤其人參及冬蟲夏草, 更覺矜貴! 而Revitalizing Clay Mask, 更係呢個夏天不可多得既深層清潔產品之一! 泥膜好多時都會比人感覺好乾旱, Osiao Revitalizing Clay Mask 唔單止清潔毛孔, 去走角質, 仲幫我解決油脂分泌過盛! 短短5-10分鐘, 皮膚唔會繃繃緊! 毛孔清潔乾淨, 之後塗精華就更吸收啦~


分享到此為止, 拜拜~




產品贊助及提供:
- Osiao





♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言