對抗老化❥❥❥Caudalie Polyphenol 葡萄籽C15抗氧系列



法國護膚品牌 Caudalie 以葡萄同葡萄藤研發護膚系列! 更於上年年尾響中環開設旗艦店, 小妹都有去湊熱鬧( *′ω`*)ノ -> http://chanchechee.blogspot.hk/2013/12/caudalie.html


隨住年紀增長, 單單美白或者補濕係唔足夠! 開始要找尋防止老化; 預防衰老既產品!
而 Caudalie 葡萄籽多酚具有優越既抗氧化功效, 再加上首創革命性抗氧科技, 結合維他命C, 研發出 Polyphenol 葡萄籽 C15高效抗氧系列!
葡萄籽C15高效抗氧精華液 (Anti-Wrinkle Denfense Serum)
葡萄籽C15高效抗氧保濕日霜 (Broad Spectrum SPF20 Anti-Wrinkle Protect Fluid)
葡萄籽C15高效抗氧眼唇霜 (Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream)


穩定葡萄籽多酚 配合 穩定維他命C, 有助阻截自由基, 並能減淡及預防皺紋!
葡萄籽C15高效抗氧精華液 (Anti-Wrinkle Denfense Serum), 含 Polyphenols 專利葡萄籽多酚及穩定維他命C, 有抗氧化及抗皺功效; 透明質酸, 可深層保濕; 橄欖角鯊烯, 有助滋潤肌膚!
乳液狀既奶白色精華, 由 Test-Tube 樽盛裝住, 方便又衛生!
我最鐘意就係曬太陽, 但其實曬太陽對皮膚都會有適量既傷害, 會令肌膚更易老化! 所以我用上 Caudalie 葡萄籽C15高效抗氧精華液, 佢比較滋潤, 所以我有陣時會用佢黎做導入, 令佢發揮更強效能!!


一物二用 - Caudalie 眼唇霜!
葡萄籽C15高效抗氧眼唇霜 (Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream), 含 Polyphenols 專利葡萄籽多酚及穩定維他命C, 有抗氧化及抗皺功效; 蕨; 五胜肽 (Matrixyl 3000), 即時緊緻提升; 七葉樹, 可淡化黑眼圈; 甘草, 可消除浮腫; 金盞花及金縷梅, 有助紓緩肌膚!
雖然係 2ml 既試用裝, 支仔細細但相當方便, 一物二用! 
眼部肌膚較薄弱, 但滋潤都好緊要! 呢支葡萄籽C15高效抗氧眼唇霜, 質地少推少 rich, 唔會太潤而生油滋粒! 但我係潤唇膏怪 (咀唇乾乾, 成日都要搽潤唇膏), 眼唇霜就唔夠滋潤我雙唇了!! 不過用黎急救乾燥雙唇都尚可~


就算唔用精華都必定要用面霜!!
葡萄籽C15高效抗氧保濕日霜 (Broad Spectrum SPF20 Anti-Wrinkle Protect Fluid), 含 Polyphenols 專利葡萄籽多酚及穩定維他命C, 有抗氧化及抗皺功效; 蕨; 五胜肽 (Matrixyl 3000) 及植物甘油, 保濕同時撫平皺紋, 使皮膚顯得飽滿!
Caudalie 葡萄籽C15高效抗氧保濕日霜有 SPF20, 可以少少防室內既紫外光! 佢唔係防曬, 所以質地唔杰身, 塗開左肌膚亮澤感大大提升!!


雖然年紀會漸漸增長, 但我地都可以減慢肌膚老化! 
你知嗎? 好多外在因素都會破壞我地既肌膚, 例如紫外線啦, 壓力啦, 環境污染等等, 都會刺激體內既氧化進程, 令自由基不斷產生, 加速皮膚老化!
唔好比自由基任意破壞我地既肌膚, 就要揀抗氧化產品用啊~


分享到此為止, 拜拜~




產品贊助及提供:
- SaSa
- Caudalie




♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言