你搵到你既 閨密 未?

上禮拜小妹去左睇<閨密>優先場! 原來係導演黃真真既作品黎架!! 上一次去睇 <被偷走的那五年>, 臨走仲同黃真真合照, 話咁快又一年lu~
<閨密>以女生為題! 三個從細就相識, 一齊長大, 出黎做野之後更一齊住, 係不折不扣既閨密! 對於佢地三個既愛情觀都各有不同, 亦因為咁而導致友情大考驗!


呢套<閨密>好台灣feel!! 但其實係中港台架\(*^^*)/
女生心事! 就好似圍繞身邊所發生咁! 三個女人一個墟, 要搵到閨中蜜友唔係易事! 朋友, 我當你一世朋友! 豬朋狗友唔難搵; 要搵個事事以你出發, 為你著先既, 真係好難! 
<閨密>有唔少笑料, 包括推輪椅啦, 打炮啦, Gay Man啦... 另外就係 余文樂, 佢好似做番<春嬌與志明>, 改唔到形象(●°u°●)​ 」
我幾鐘意薛凱琪 飾演 Kimmy呢個角色, 雖然佢無男人會死 XDD 不過佢好為得朋友, 朋友有事會帶埋朋友返公司, 好好照顧! 朋友感情有問題, 會幫手解決! 凡事會以朋友為先, 簡直就係兩協插刀! 鐘意話晒事, 若果我有佢做我既閨密都幾好, 佢乜都會幫我諗好晒 :>


臨尾結局都幾搞笑架, 以為係鬼故! 
我覺得今次<閨密>以女性朋友黎做主題幾好, 可能我都係女性既關係啦, 唔多唔少都會有共嗚感! 不過反觀好似無乜 msg 帶出黎, btw, 鐘漢良又幾靚仔喎 ⁽⁽ ◝(´ω`♡)◟ ₎₎

故事大剛:
希汶 (陳意涵 飾) 、Kimmy (薛凱琪 飾)及小美 (楊子姍 飾) 三個女生是親密無間卻個性各異的閨蜜。心地善良、帶點傻氣的希汶過著簡單的生活,生活重心就是她的未婚夫林傑 (鍾漢良 飾);Kimmy家境富裕,為人有點任性,面對男人敢要敢做,對朋友則義氣行先;cool cool的小美是三人中最有理想和志氣的一個,她的願望是成為一個獨立的女導演。

三個女生自畢業後就住在一起,本來過著平靜的生活,但這種平靜一日卻被希汶未婚夫林傑的出軌所打破。她們三人一起在咖啡店看到林傑拖著外遇出現,令這段感情徹底地無法挽回,失戀的希汶墜進傷心的深淵,整日不吃不喝行屍走肉,Kimmy和小美為了「救回」希汶,想出終極苦肉計令希汶從失戀的傷痛中甦醒。希汶飲醉酒遇上好男人喬立 (余文樂 飾),雙方互生好感,但希汶卻對對方的性取向產生懷疑而鬧出笑話,直至她知道喬立原來和自己同是天涯淪落人……

為了令小美能認識名導演李安,Kimmy舉辦了一個盛大的派對,派對上Kimmy對型男音樂人九天 (吳建豪 飾) 產生興趣,不斷向對方挑逗,但九天竟看上了不苟言笑的小美,當晚小美更徹夜不歸,令一向要風得風的Kimmy感到不是味兒。九天請小美跟她到歐洲作巡迴演唱,小美不加思索便答應,眼看三人便要散夥,Kimmy走到九天的船上,用最激烈的方法向小美證明,九天不是一個值得她付託終生的男人……


《閨密 Girls》將於 8月7日上映


分享到此為至, 拜拜~




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言