每天的美肌飲品 ꒰ •ॢ ̫ -ॢ๑꒱✩

同事最近問我做咩靚左, 皮膚白裡透紅左, 個人又精神左! 哈哈, 開心到我飛起, kaka!! 我反問返佢乜我之前好醜樣咩꒰(⌯˃̶̥̆д˂̶̥̥̥̆ ू)꒱ 
不過呢, 最近呢一個月我日日都飲 Chocola BB!!
美肌新習慣 Chocola BB Drink bit特別針對現代女性改善肌膚質素所需而研製既日本人氣 No1 美肌飲料!
一盒十樽; 每樽 Chocola BB Drink bit (50ml) 蘊含活性維他命 B1; B2 ; B3 及 B6, 有助促進肌膚新陳代謝, 從而改善肌膚粗糙等問題! 令含嫩白薏米精華, 激活晶瑩剔透既肌膚, 同時改善肌膚素質, 重拾光澤! 配合肌膚28天更新週期, 徹底喚醒沉睡肌膚!
深色玻璃樽既設計, 令 Chocola BB 唔會易變壞, 而且亦可以望到入便! 冷藏或室溫味道同樣佳! 一扭開就可飲用, 非常方便! 

我帶左d Chocola BB 返公司!
每日到四五點既時候就會拉開櫃筒, 攞支 BB 出黎飲! 
一黎止我既口痕癮; 二來順道吸收下維他命B! 維他命B雜可以強化肌膚防禦力, 對於禦防粒粒就岩晒啦~
初初頭一個星期已經有明顯效果 ꉂ (˃̶᷄‧̫ॢ ˂̶᷅๑ )  我屬於底層偏乾面層易出油既混合性肌膚, 暗瘡; 酒米; 毛孔粗大等等長期困擾住我! 飲左一個星期油光明顯減少, 之前係未到中午就油光滿面! 飲用左大半個月後, 暗瘡印都明顯減退!
飲完去 vivi 會比較黃, 但屬正常! 活性維他命B2帶有釋放黃色色素既特質, 當身體吸收左活性維他命 B2後, 有部分會經 vivi 排出, 所以唔洗擔心架!!
話明「美肌新習慣」, 我當然 Keep 住日日飲啦♡


分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供:
- Chocola BB


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言