岩晒veryDry既你 - Linola

最近出席 Linola x 旭茉JESSICA 合辦既冬日護膚體驗工作坊! Linola 係德國第一醫學品牌, 對敏感乾燥及濕疹性皮膚都適用!

當日仲請黎 Dr Abels 同大家分享極度乾燥肌及濕疹肌膚既成因, 同專業皮膚護知識添呀~




Linola 全系列有七隻產品, 包括洗髮露; 沐浴清洗液; 潤膚露; 面霜; 護膚霜; 護手霜 及 護足霜! 我肌膚唔算 very dry, 但我最感興趣既就係支 Foot Lotion!!


Foot Lotion 護足霜專為非常乾燥; 龜裂; 結繭既皮膚而設! 含有益亞油酸, 能促進皮膚保護屏障功能再生, 可對抗足部皮膚細菌及真菌繁殖! 

吱出黎既 Foot Lotion 都幾好手感架 xD 我之前用過一d滋潤腳部既產品, 好杰身架, 又難推開, 好似搽左膠水咁, 搽完要即刻上床訓覺, 如果唔係就會痴晒塵( ˉ ⌓ ˉ ๑) 

你知嗎, 雙腳真係好辛苦架!! 要支撐晒我地整個身體, 真係訓覺既時候雙腳先有得休息! 我地平時行路, 企響度或者住響度, 雙腳都係受晒力! 所以要好好保護保養我地雙腳!
腳部乾到有白紋 (╯ᆺ╰๑) 最好沖完涼後搽 Foot Lotion! 
你睇你睇, Foot Lotion 唔係杰達達架, 都少少流質架~ 佢最正既地方係唔癡立立, 搽完唔會唔舒服! 周圍行都唔會痴晒塵! 最緊要係改善到乾燥; 乾燥而引起既痕癢等等問題!
尤其冬季, 滋潤產品就梗加唔少得! 
Linola 仲有其他產品架, 去 Mannings 萬寧睇下啦~


分享到此為止, 拜拜~

特別嗚謝活動主辦:
- Linola


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言