✧11月號✧NeoDermBeautyBox✧一個盒子就可激活膠原增生


搭入秋冬季節, 你既肌膚有無同我一樣成日都繃繃緊? 你知嘛, 乾燥既皮膚睇落去會更衰老, 所以幾時都話補濕滋潤係最緊要, 其次先係美白緊緻... 我真心推介今期11月號 NeoDerm BeautyBox, 因為今期係我最鐘意既蝸牛精華啊!!!
早早我就認識 Endocare 呢個品牌, 更用過佢地既皇牌產品 Endocare Ampoulse 強效活肌修復精華 (我簡稱為蝸牛精華, 蝸精)! Endocare 揀選來自地中海既蝸牛, 以專利 SCA 生物修復萃取技術抽取蝸牛黏液 (以刺激蝸牛黎提取分泌物)! 蝸牛腺體中既修護液複合體, 含豐富既醣蛋白複合物; 抗氧化劑; 酵素; 礦物質及微量元素, 能促進骨原增生, 回復彈性, 減少細紋及撫平皺紋等等! 最Good既做完光學療程(激光/彩光); 煥膚; 微針等等 treatment, 都可以用佢! 佢除左幫你修復傷損肌膚之餘, 同時為肌膚注入水份然後鎖緊, 滋潤亮澤! 回顧我對 SCA 的用後感 ➔ http://goo.gl/90IV6D (註: 我之前用既係SCA50, 係加加強版, 精華中既精華! 而今次BeautyBox既係SCA40)
Endocare 強效活肌修復精華售價 HK$720 先得7支仔 (每支1ml), 即係1支過百蚊架!! 而家訂購11月號 NeoDerm BeautyBox 都只係 $120, 但就有價值HK$720 既 Endocare 強效活肌修復精華!!! 用一支等於做左個靚 Facial; 敷左幾次面膜咁既功效, 你話點可能唔心動呢!!
11月號 NeoDerm BeautyBox 除左有 Endocare 強效活肌修復精華之外, 仲附送數包其他品牌既試用裝; 護膚小貼士及其他優惠!
提一提你, 訂購 BeautyBox 同時會送你升級版醫學美容療程 - reenex膠原自生療程 (包括 CPS 更生活膚面部療程2次 及 冷凍光學膠原自生眼部療程1次), 總值HK$2,680架!! 完成訂購之後, 就即刻會彈去選擇療程既頁面, 即時online booking, 真係好方便呢~ (注: 若係現 reenex 客戶或未符合相關 T&C 條件既訂戶, NeoDerm 會提供其他品牌既療程以供選擇, 包括Vigene, Cleen, elyze或Evvus等)
完成整個訂購及預約療程之後, 可以響<我的訊息>隨時check番記錄! 
我之前已經登記左 reenex 試做 CPS 更生活膚面部療程 及 冷凍光學膠原自生眼部療程! 去除老化角質先可以避免肌膚暗啞粗糙, CPS更生活膚面部療程以性質溫和並高效既 CPS 溶液, 滲入並刺激肌膚表層更生, 即時"蛻"走暗啞粗糙, 令肌膚重現潤澤! 而冷凍光學膠原自生眼部療程, 用左 FDA認證既1540nm光學技術, 深入肌膚既膠原層, 令膠原自己不停增生!
激活膠原增生.回復年輕活肌
做完療程再配合埋 Endocare 強效活肌修復精華, 咁就可以加倍提升膠原自生效果, 肌膚緊緻度; 細滑度都會有明顯既改善呢~
早買早享受, 每月 $120, 系統會透過自動轉賬, 我地唔洗逐個月訂購, BeautyBox 會自動直接寄到府上! 當然仍可以隨時取消訂購啦~ NeoDerm BeautyBox 每月推出唔同產品優惠著數, 坐響度un un腳等收Box٩(๑❛ᴗ❛๑)۶ 

即訂 ➔ http://bit.ly/1DHil7X (註: 每人每月限訂一盒架咋) 


分享到此為止, 拜拜~



產品贊助及提供:
- neoderm BeautyBox



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥