我想送給你(ᵕ̤ᴗᵕ̤ ॣ)…♡

你成日都話淨係用水洗面, 好少搽面, 唔點保養... 為左 Keep 住你個靚仔樣, 今年聖誕我會送你 SK-ii 限定版神仙水, 等你都可以同我一樣, 肌膚 Keep 住晶瑩剔透, 幾時都咁 Man (ᵕ̤ᴗᵕ̤ ॣ)…♡
上回講到✧SK-ii✧聖誕限定套裝, 原來我唔記得介紹呢一set 男士活能奇蹟套裝!!!! 呢一個套裝全面照顧男士肌膚既各種需要, 包括男士活能護膚精華; 男士活能保濕潔面乳; 男士活能修護霜; 男士活能亮膚精華! 身為男士可以買黎當自己既聖誕禮物啦; 若果你係女士可以送比另一半
而我呢... 我送你限量版男士神仙水
男士神仙水一貫以黑色樽身示人, 今年特別以深綠色既柏樹作點綴, 用黎比喻男士既正氣; 高尚及堅毅挺拔! 蜿蜒既柏樹筆直地沿著瓶身而上, 堅硬既針形葉子響短枝成簇生狀, 就仿如充滿生命力既男士, 散發著智慧無窮既魅力!

SK-ii 與台灣新晉現代藝術家黃博志合作, 呢個係其中一款節日限量版護膚精華, 佢將花卉既美麗及質感巧妙地融合, 呈現 SK-ii 改變肌膚命運既魅力及對永恆美麗既不變承諾!
SK-ii 皇牌產品之一 - 男士活能護膚精華, 蘊含超過90% Pitera, 連續使用14日, 有效令男士肌膚變得順滑; 緊緻; 減少油光, 展現澄明活肌!
唔知你諗左送咩比另一半未呢? 唔一定另一半架, 送比屋企人/朋友都有好多選擇架~
更多其他聖誕盛禮, 可參閱 http://www.sk-ii.com.hk/tc/giftfinder.aspx
預祝大家有個快樂聖誕!!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝聖誕禮物提供:
- SK-ii


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言