眼睛的保養品

香港人, 唔好話香港人定外國人啦, 而家人人都變晒做低頭族 - 打手機! 就算唔玩手機, 我地平時望電腦; 玩Tablet; 睇電視 等等, 長期接觸電子螢幕, 雙眼更易覺攰 同眼乾!

今日我就要同大家介紹一下<眼睛的保養品>! 呢個係我自己既護眼必需品, 同大家分享 ✺◟(∗❛ัᴗ❛ั∗)◞✺

唔知你點樣對待你既雙眼呢? 你話唔睇電視; 唔用手機... 呢個就無乜可能架啦! 唯有加強對眼部保養啦!! 所以呢, 眼部精華及眼霜係我每日早晚都必必必定會用既產品!!
Lancome 冰鑽活膚亮眼肌底液 為眼部按摩可以增加血液循環, 減退黑眼圈! 而且配合埋適當既按摩技巧, 想明眸雙眼, 話都無咁易啦!! 人既手指就算幾輕力都好, 都無呢個 light-pearl 360度環迴冰感導入棒按摩得咁舒服!!
SK-ii 肌源緊緻修護眼霜 一粒小黃豆既份量就足夠一對眼! 透過按壓按摩, 促進深層肌膚蛋白增生, 從而啟動內在細胞彈性, 有助預防眼部肌膚老化, 修復眼角及眼下肌膚老化位置, 促進淋巴引流, 舒緩眼部浮腫, 改善黑眼圈問題!
真係諗唔通... 面膜大塊咁多, 但眼膜售價貴過面膜∑(๑º口º๑)!! 眼膜係特別針對眼周肌膚而設計既產品, 唔係洗日日敷架, 一星期敷兩至三次都可以架啦! 眼膜可以響短時間為眼部肌膚補充水份; 消除浮腫及黑眼圈等現象!!
除左塗或者敷上眼部既產品之外, 正所謂內服外用, 我平時都會買定新鮮藍莓/藍莓乾, 等我口痕果陣都可以食! 藍莓蘊含大量紫色成分, 有效驅除眼睛疲勞; 舒緩眼睛乾澀, 幫助眼部血液循環!
但要食幾多粒新鮮藍莓先足夠呢?
來自紐西蘭既<健知己>千里眼之目, 用上最新護眼配方, 集合 5 種最強護眼成份,包括: 小米草精華; 含豐富天然葉黃素既金盞花精華; 歐洲頂級野生藍苺精華; 取自鮭魚眼窩既 DHA; 及高效天然葡萄籽精華等等!
千里眼之目有效促進淚水分泌; 舒緩眼乾; 眼澀; 眼睛疲勞; 消除紅筋; 黑眼圈等等, 改善視力敏銳度, 提高黑暗中既適應能力, 維護視網膜健康, 延緩視力減退!
一樽有60粒, 係一個月既份量! 每日只需兩粒就足夠, 能加速血液運行, 將足夠既養份及氧氣輸送到眼部, 令視紫質再生, 強化視網膜及增強視力!
唔知係咪日積月累睇電話/電腦太多, 我對眼真係好乾好澀, 乾到好似唔識造淚水咁, 要成日扮"打喊露"標眼水出黎! 千里眼之目唔係仙丹, 但食左兩個禮拜之後, 雙眼無之前咁乾澀, 眼藥水都唔洗滴!
千里眼之目特別適合以下人仕食用:
- 長時間使用電腦; 看電視或玩電子遊戲
- 長期配戴隱形眼鏡而出現眼乾; 眼澀
- 長時間駕駛/經常閱讀引致眼睛疲勞
- 視力減弱/眼睛不舒適
不過要注意一點既係, 千里眼之目係膠囊丸仔, 擺左入口要快d用水吞! 有次放左入口先搵水飲, 粒膠囊溶左粘住喉嚨, 後尾要飲大量水先沖得到 ( ψOwOψ )
千里眼之目於全線健怡坊門市; 健怡坊網上商店; FingerShopping; 邦邦堂莎莎DotCom 均有發售! 更多查詢或問題可直接聯絡健怡坊!


分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供:
- 健怡坊


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言