一梳梳到尾⋆頭髮順滑無毛躁⋆✫*EASYSHINE Ionic Styling Brush*✫⋆

喂喂, 你每朝一起身有無為三千煩惱絲而 R 晒頭呢? 等我介紹你呢個 Philips 最新出品 - EASYSHINE Ionic Styling Brush 負離子造型梳!! 

哈~ 呢部 Philips EASYSHINE Ionic Styling Brush 負離子造型梳 以負離子中和靜電, 輕輕一梳就可以令毛躁飛散既頭髮即時貼服柔順! 而且負離子造型既梳外型好得意, 有少少似我地隻電腦滑鼠 Mouse 架, 而且仲係無線果隻添呀~
我呢一個款係 浪漫櫻花粉, 配上櫻花花紋, 令我聯想去係時候要 Plan 定賞完紅葉要去賞櫻花既時光~ Philips EASYSHINE Ionic Styling Brush 負離子造型梳 可拆卸機身及充氣梳墊!
而梳墊上既每一根梳齒頂端均採用球狀既無縫設計, 可防止響使用過程中對頭皮或者因拉扯而對頭髮造成既傷害! 拆卸左既充氣梳墊可以好方便咁拎去清潔清洗, 保持潔淨無垢!
Philips EASYSHINE Ionic Styling Brush 負離子造型梳 只需一粒AAA電就可以! 只需要開一個制, 就可產生1300萬負離子, 迅速中和頭髮與頭髮之間靜電既正電荷, 從而減少頭髮毛躁問題! 
開關位響機身旁邊, 一推上就會著燈, 即係話1300萬負離子要擁出黎啦 :p
每朝一起身我就十級煩惱... 因為我堆頭髮真係好鬼混亂啊! d頭髮又左又右, 最慘既係朝早好趕住返工架麻, 邊得閒仲用風筒吹頭咩 ( ˙灬˙ )
有左呢部 Philips EASYSHINE Ionic Styling Brush 負離子造型梳, 輕輕一梳, 即時順滑無毛躁, 又唔會貼晒面; 加上造型梳採用左優化設計既充氣梳墊, 就算緊貼頭肉亦可均勻分佈力度, 一d都唔會覺得唔舒服! 梳近耳仔既時候, 會聽到好微弱既聲音, 就好似d負離子要響個梳度擁出黎咁!
梳完左邊再梳右邊, 中和左靜電就唔會再令頭髮飛飛下, 順滑好多~ 而且就算唔開負離子function, 得閒都可以攞部 EASHSHINE Ionic Styling Brush 負離子造型梳 出黎梳下, 有助刺激頭肉, 頭髮都會健康D咁生長!
Philips EASYSHINE Ionic Styling Brush 負離子造型梳 共有4個款式選擇, 包括天藍色及薰衣草紫色 (零售價為 HK$238); 而浪漫櫻花粉 及日系復古黑 (零售價為 HK$268)更係特別版黎添架! 而且已經響各大百貨公司及電器店有售, 更多查詢可參閱 http://www.philips.com.hk


分享到此為止, 拜拜~ 


產品贊助及提供:
- Philips


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言