跟GaryChung學化妝✧KATE x MINA 閃耀美妝分享會

時間真係過得快, 仲記得上年參加 MINA 舉辦既 Dessert Journey Workshop, 我獲選為 NiceClaup Girl 啊!! 最近又參加 MINA 舉辦既活動 - KATE 閃耀美妝分享會, 真係好開心啊~



化妝點少得眼影; 眉筆; 眼線筆; 胭脂; Mascara... 等等, 先黎跟 Gary Chung 學化妝!!
實在太多人, 而且少少距離, 所以都睇得唔太清楚! 但 Gary 每個步驟都講得細緻, 所以一路講我地都大概明白 ^^

先介紹全6色既 3D 棕影立體眼影盒!
3D 棕影立體眼影盒 透過視覺立體粉 及 棕色系眼影深化立體感, 雕塑輪廓, 放大眼眶, 渲染深邃大眼! 
3D 棕影立體眼影 好易用, 就係由左用到右 (即係由淺至深色)! 先將最淺色 (眼影盒最左) 塗於整個眼皮; 然後用尖細既眼影棒塗少少中間色 (眼影盒左二) 響眼窩!
再將深邃色 (眼影盒右二) 好似畫眼線咁塗響眼尾位置! 最黎就將視覺立體粉 (眼影盒最右) 塗響眉與眉骨位置, 及少少眼肚! 咁就搞掂架啦!!

配合埋眼線筆一齊用, 更可有放大眼效果!
進化版極限魅惑雙用眼線筆 結合暈染自然棕色眼影及平筆型黑色眼線! 幼筆尖用黎畫眼線; 另一邊頭用黎 blend 開, 做出自然漸層效果!
畫左眼妝, 胭脂輕輕輕印上就Ok! Kate 呢盒胭脂一盒有兩隻色, 可以混合埋一齊用, 唔會過濃或太淡! 掃上蘋果肌就帶出自然又精神感!
流光潤彩唇膏 添加預防乾燥呵護雙唇既滋潤及修護成份, 而且全10色, 總有一色岩用! 唔洗擔心顏色好誇張, 因為要番手塗多好幾次先會上色, 嘿, 用黎做潤唇膏最好, 一物兩用!
Model 即刻靚晒呀! 而且妝容又立體左唔少! 簡單幾件妝品就有咁既效果~
當然唔可以錯過同 Gary & Model 合照啦 ^^

睇完聽完 Gary 既彩妝示範, 係時候到自己幫自己化番個妝!! 
我既 Kate 立體妝容完成 ٩̋(๑˃́v˂̀๑)ఇ˳ 仲有好多好多進步既空間!! 如果有化妝班記得要通知我, 我要繼續努力, Yosh~


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝活動主辦:
- mina Hong Kong
- KATE


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言