我要消滅你!! 去死啦暗瘡~

試過好多方法都未能根治我既暗瘡暗粒, 最近得到喜療疤 既邀請, 試用暗瘡疤痕專用配方, 又 ok work 喎!!!

而我, 偏偏就係下巴附近長暗瘡暗粒... 長粒粒有好多原因, 大多數因肝臟積累左好多毒素, 長期爆發響同一位置, 即代表淋巴不暢! 建議不可勞累, 不飽飲飽食, 適度增加睡眠時間... 但都市人, 點樣可以唔勞累呢!?


喜療疤 暗瘡疤痕專用配方 由瑞士大藥廠研發, 證實有效改善暗瘡疤痕及淡化黑印/紅印! 其獨有既 pionin 抗菌份子迅速滲入, 令皮膚白滑無瑕, 而且性質溫和不含油份; 有抑制色素沉澱, 擊退黑印紅印! 有助加速組織更新, 預防凹凸疤痕! 
喜療疤 暗瘡疤痕專用配方 獨有「3合1疤痕修復方程式」, 唔單止可以改善現有既暗瘡疤痕, 同時有效預防暗瘡變成永久性暗瘡疤痕!
喜療疤 暗瘡疤痕專用配方 只需塗響暗瘡印或色素疤痕位置, 少少薄薄一層就足夠! 我主要係下巴附近兩邊位置, 通常塗用護膚品之後就會塗喜療疤 暗瘡疤痕專用配方! 啫喱既質地, 有少少碌柚金柚既味道! 塗上傷口唔會"la"唔會痛! 而且無顏色, 就算要化妝都唔會大有影響^^

每日塗2-3次, 建議只塗患處! 我用左一個禮拜多少少, 暗瘡印位置開始減淡, 即係話work啦 (๑ˇεˇ๑)•*¨*•.¸¸♪
再用多一個星期左右, 暗瘡印明顯減淡, 紅腫亦消退!
更多查詢請參閱 喜療疤產 專頁➞ Hiruscar 喜療疤 Hiruscar Postacne HKHiruscar Kids HK


分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供:
- 喜療疤



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言