與你一起分享TousLove女士香水

細細個既時候好渴望擁有支香水, 而我第一支香水就係我既好朋友送比我 ٩( ´◡` )( ´◡` )۶
早前小妹就參與來自西班牙著名珠寶品牌 TOUS, 全新推出既 TOUS LOVE女士香水發佈會!
當日真係好開心哩~ 發佈會位於中環既 L'alto, 係由米芝蓮二星名廚 Philippe Leveille 開設架! 環境相當唔錯啊~
發佈會當日仲請黎品牌代表 International Director, Mr. SANTIAGO LETAMENDÍA為大家介紹 TOUS 品牌及全新 TOUS LOVE 女士香水!!

瓶身白色象徵自由既純潔; 多變既潔白心情! 印上粉紅色 Love 及圖案, 比喻女孩異想天開既幻想, 丘比特既愛戀! 而綠色既瓶蓋及蝴蝶結, 代表充滿活力, 令人驚喜!

TousLove 前調為粉紅西柚; 粉紅胡椒; 柑橘! 中調為紫羅蘭花; 鈴蘭; 覆盆子! 後調為鳶尾花; 雪松; 麝香; 檀香!
香味真係好難以筆墨黎形容, 但 TousLove 既味道聞落去就係好開心; 甜甜, 想即刻放假去玩, 去旅行(⚈᷀᷁ᴗ⚈᷀᷁)

跟住就開餐喔~ 雖然 portion 就細d, 但樣樣都好好味啊!! 而且有少少分子料理既 feel 添呀 ^^
當日就有影相區域, 可以同道具 Tous 一齊影相 ٩(๑>◡<๑)۶ Yeah!




分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝活動主辦:
- Tous
- SaSa


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言