吃得苦中苦(•̀ᴗ•́)و天地良高麗紅蔘精華

最近呢個星期都食補品 - 紅蔘精華! 韓國一直以出產高麗蔘為名, 自古高麗蔘有著健康長壽上等補藥之稱, 長期服用有助增強抵抗力; 提高記憶力; 抗衰老; 抗疲勞; 幫助肝臟排毒; 調節氣血及一切氣血津液不足之症! 
天地良高麗紅蔘精華以高科技提取而成, 由高麗蔘皂苷 Rg1; Rb1 及 Rg3 混合而成, 容易為人體吸收! 紅蔘精華既成分同功效比得上經長時間煮製既人蔘雞湯, 就算攝取少量都有所效能!
高麗紅蔘可增強免疫力; 減少疲勞症; 改善血液循環; 改善因氣虛血弱引致精神不振及手冰腳凍等情況; 有抗氧化功能! 
包裝盒子有少少似煙盒, 旁邊貼有天地良貼紙以確保正貨! 一盒有十小包, 每包含5mg 既紅蔘精華! 好多人都認為紅蔘係好上火, 但其實高麗紅蔘係將未去皮既蔘經長時間蒸熟後再烘乾, 經呢個方法製成既紅蔘, 會令藥性變得溫和並且發揮得更好!
建議食法可以一日1-3次, 每次一包! 佢有補元氣; 復脈; 攝血既功效, 促進新陳代謝黎調理體質, 有助增強抵抗力, 達到強健體魄既功效! 另外亦有助改善手腳冰凍; 面色; 皮膚等問題! 
每小包含 10mg 既高麗蔘皂苷(皂角苷), 而且唔洗用較剪都可以輕易開啟!
精華既精華, 聞落蔘味又唔太濃烈喎! 而且精華比我想象中稀 (我以為係好杰, 啫喱咁既質地添架), 雖然係紅蔘但唔係紅色! 
唔同既國家會培植唔同種類既人蔘, 日本有竹節蔘; 美國有花旗蔘; 中國有田七蔘; 韓國就有高麗紅蔘! 人蔘係珍貴藥材, 開左一小包雖然倒左落杯, 但都唔好嘥, 我吮埋包裝果少少 :p
高麗紅蔘精華除左可以沖水飲用之外, 仲可以溝埋其他野一齊飲架, 例如蘇打水啦, 果味蘇打啦, 可以感受到甘中帶少少微苦質感! 又或者同葡萄汁啦; 梨汁啦一齊飲! 又或者牛奶一齊飲, 會覺得好飲緊蔘味 Latte :p
而我今次就將紅蔘精華溝埋蜜糖一齊飲 (如果怕苦者可以重手d加多d蜜糖), 然後再加少少水沖黎飲!
講真果句, 紅蔘精華比坊間買到既人蔘粉, 苦味較重! 不過正所謂 苦口良藥, 但直接飲用對我黎講有d難度... 為左增加美味感, 我每次飲都會加蜜糖! 紅蔘精華屬於補品既一種, 有助調理身子, 消除體內毒素! 長期食用更有抗衰老抗疲勞, 幫助肝臟排毒等等功效!

更多有關天地良高麗紅蔘精華, 可查閱 -> http://www.facebook.com/www.kgec.com.hkhttp://www.kgec.com.hk 如有任何查詢或問題, 可直接聯絡代理商 天地淵人蔘精華有限公司!


分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供:
- 天地良


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言