♡我與SK-II Pitera 神仙水有個美麗約會♡

Skii神仙水相信好多人都會聽過! 亦都有好多人用過, 好多人都話神仙水好神奇, 肌膚真係日日在改善... 而小妹就有幸被邀請去Skii - Power of Pitera 發佈會, 率先試用新品 - Facial Treatment Essence - Eye! 將Pitera融入眼霜! 


一坐低先被精緻既茶點吸引! 
又鵝肝又松露, 就算幾細食既人都想encore呀!!! 
再加上周圍擺放佈置住好多玫瑰, 令人有愛的感覺♡ 

枱面除左放上精緻既茶點同玫瑰之外, 仲有skii產品比大家試用, 當然唔少得新品Facial Treatment Essence - Eye啦! Pitera系列: 
- Facial Treatment Essence 護膚精華 (神仙水)
- Facial Treatment Essence - Eye 眼部護膚精華
- Stempower Essence 肌源彈性再生精華
- Stempower 肌源緊緻精華面霜.  



當日大會按排左Skii科研人員Kudoh San進行實驗! 
利用藍色試劑測試唔同精華液既抗氧化程度. 液體既透明度愈高, 即係代表抗氧化程度愈高! Kudoh San用左五隻其他品牌既精華素, 而最右邊果支就係skii pitera! 唔洗短短2分鐘, skii pitera果支已經變左透明, 証明佢既抗氧化高效係比其他五種為高及強 (其餘五款精華素, 等左5分鐘都變過)! 

響發佈會上同Skii科研人員Kudoh San合照一張( ´ ▽ ` )ノ 




我最鐘意都係示範環節◉‿◉ 
大會請黎星級化妝師Omix B (我有睇佢響電視節目 姊妹淘 架!!)!! Omix B教授護眼小秘技, 當然配合埋 Facial Treatment Essence - Eye 加按摩手法, 咁就可以輕鬆對抗黑眼圈啦~ 

記住記住!!!  
記住呢三個step, 有效促進眼周肌膚既血液循環, 有效減淡黑眼圈; 撫平細紋同改善浮腫! 
1 由上眼頭輕推至眼尾各3次, 以促進血液循環. 
2 再響眼紋瞳子膠位置打圈按5次, 以進行舒展. 再輕輕推至耳下以促進淋巴引流. 
3 最後沿眼周穴位按壓: 1晴明 2贊竹 3魚腰 4太陽穴 5瞳子膠 6承泣。每個位置持續按壓 3秒,重覆3次。 

嘿嘿, 星級化妝師Omix B 與我o(*゚▽゚*)o 



當日仲設有Magic Ring測試! 
Magic Ring可以一次過分析肌膚既抗皺; 緊緻; 細滑;白晳同光澤度, 每項都會有個分數, 可以比大家知道邊度地方要注意多d, 邊度要keep住繼續保養好d... 
而我既magic ring測試都有75分, 不過不失啦...  
但最令我驚喜既係我既肌齡, 只有22歲 (其實同真實年齡唔係差好遠之麻 ψ(`∇´)ψ )! 唔知我keep住用, 下次去做magic ring測試會唔會肌齡再後生d呢, 呵呵~呵! 



食完玩完學到野之後, 就要親身實證一下啦~ 




Facial Treatment Essence 護膚精華 
蘊含超過90%Pitera! 較其他精華更快滲透至肌膚底層, 整易被皮膚吸收, 有助逆轉肌齡! 持續使用可讓肌膚達亮白; 晶瑩剔透既理想效果! 
神仙水雖然係水, 但唔係Toner黎架!! 係用完Toner之後, 倒大概5cm份量落化妝棉, 然後輕輕拍勻全面, 以加速精華既吸變收! 
而我今次就用神仙水急救雙眼! 
冰冰涼涼, 舒緩雙眼疲勞, 正呀~ 




Facial Treatment Essence - Eye 眼部護膚精華 
注入高濃度既Pitera, 結合突破性微循環科研, 與全新微循環前導因子配方 - Eye Albus Complex, 有效促進眼周肌膚既血液循環, 提升含氧量, 有效對抗黑眼圈, 撫平細紋及改善眼部浮腫等問題! 
手指關節好多坑紋, 即用Facial Treatment Essence - Eye 潤一潤佢, 即時淡左坑紋唔少! 

眼霜吱黃豆咁大粒份量就夠一對眼!  
將Pitera注入眼霜, 輕輕按壓, 有助促進血液循環並減淡黑眼圈, 配合簡單眼部按摩, 撫平細紋, 煥發明眸雙眼話都無咁易啦~ 



Stempower Essence 肌源彈性再生精華 
突破性技術能響短短兩週內提升肌膚細胞抗氧效能, 促進細胞自我再生, 激發長壽基因細胞生長, 加速肌膚蛋白增生及提升肌底密度! 重塑肌膚彈性, 修復同時強化肌膚, 逆轉肌齡! 
Skii今年先推出既小紅瓶 - Stempower Essence, 精華質地好滑身, 輕輕推開就好快被吸收! 
兩bump就岩岩好一塊面!  
用掌心響面部打大圈搽勻全面, 而下至上提位達致V面緊緻! 好滑又好潤! 




Stempower 肌源緊緻精華面霜 
直接激活肌底細胞, 直達緊緻根源! 促進深層肌既蛋白增生, 提升肌膚彈性及豐潤度! 有效改善肌膚鬆弛; 缺乏彈性; 細紋; 乾燥; 膚質粗糙; 毛孔粗大; 膚色不均; 色斑; 缺乏光澤; 以及肌膚暗黃等10大肌膚問題!
Stempower, cream狀質地, 搽落肌膚唔淋仲滋潤!  
要靚就唔可以懶! 我每每搽精華或者面霜, 都會以打圈按壓方式搽勻, 以避免幼紋細紋出現! 再加上Stempower有助激活肌底細胞, 短短用左兩個禮拜, 毛孔同紋理好似淡左同淺左! 就算呢幾日天氣比較乾燥, Stempower 面霜都夠滋潤我面部既肌膚~ 




黎緊一月中我會去skii做第二次Magic Ring測試, 之後再同大家分享我既效果啦~ 




產品贊助及提供:  
- SK-II 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言