易推又保濕 - Revlon CC Cream

CC cream全名係 Color Corrector Cream! 簡單d黎講就係調色霜! 我地化妝都係想均勻膚色, Revlon cc cream主打保濕調色修護功效, 冬天用岩晒. 因為都幾滋潤, 但反而遮瑕度就唔太足夠! 不過我幾鐘意佢既自動調色功能! 初初搽上面好似有少少白左d, 但我畫完眼線之後, 變番正常肌膚色, very good!!
如果無乜必要要化妝既日子, 可以用Revlon cc cream當防曬用, 一白遮三醜嘛, 同埋防紫外光可延緩肌膚衰老!
所以用Revlon cc cream黎化妝或者當防曬用都得, 方便到極!
pic
Revlon CC cream 一支有五大功效:
。保濕。調色。修護。spf30防曬。透薄遮瑕。
都只係$108咋! 真係抵到爛!
pic
Revlon CC cream比一般粉底液為杰身, 但都算易堆! 同埋佢均勻膚色既功效好明顯! 左手亮澤左好多♪( ´▽`)
pic
雙手就係我既化妝工具! 我覺得冬天用Revlon cc cream會好d, 因為搽上面都幾滋潤! 當然啦, cc cream比粉底液無咁易推開, 覺得自己好搽緊facial cream咁ψ(`∇´)ψ
pic
左邊係岩岩搽完revlon cc cream既妝; 而右邊呢張相, 我只係畫左眼線咋, 咩碎粉都無搽架!!
証明左隻cc cream真係識自動調色架!!!~
pic
再比較用revlon cc cream 前同之後 (゚O゚)\(- -; 係咪順眼好多呢!!




產品贊助及提供: 
- iTrial
- Revlon





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言