玩樂過後即敷LOHASYS - 再生活膚精華面膜 ♪(´ε` )

12月係玩樂月, 好多party飲宴同飯局... 面上長左唔少粒粒(゚д゚lll) 
但我又衰多手, 搞到塊面留下傷痕同印! 正當唔知點去印既時候, 就收到雅施寄來既產品, 邀請試用韓國護膚品牌LOHASYS - 再生活膚精華面膜 ♪(´ε` ) 
LOHASYS意指LOHAS + SYSTEM, 哲學就是自然與科學既結晶! 
LOHASYS - 再生活膚精華面膜, 蘊含餵飼矜貴紅蔘既韓國蝸牛黏液成分, 幫助提高皮膚既防禦能力, 有效保濕; 緊緻; 抗皺; 抗痘! 而且無色素, 無酒精, 無礦物油, 安全可靠! 並獲得ECOCERT認証成分, 精純無刺激成分, 更含多種美容成分!

蝸牛, 比人感覺滑潺潺!  
經過化學家通過科學既研究, 發現蝸牛黏液對肌膚提供彈性同營養有功效! 而Lohasys再生活膚精華面膜, 潺潺既感覺就無乜, 搽少少精華上手唔會黏, 亦唔會痴立立, 反而feel到好補濕 (未敷已經feel到ψ(`∇´)ψ )!  



節日過後勁多乾紋... 仲有暗印 :(
要急敷LOHASYS再生面膜先得啦!!!!
敷上面啦~
Lohasys再生面膜size大細fit晒我! 我好怕太大既面膜, 搞到我d頭髮都係, 如果唔係就要摺起少少塊面膜, 好麻煩呢! 一包入便精華唔算多, 剛剛好! 而且響放塊面膜上面果陣, feel到塊面膜想吸住塊面 |( ̄3 ̄)| 好貼面呀!! 而且好似有少少提拉既感覺添呀!  
至於眼位鼻位及咀旁邊既位置, 都算好貼, 算cover左大部分! 


敷左20分鐘左右, 好舒服, 又唔會太濕淋淋, 亦都無痴淋淋感覺! 
我平時敷完mask都會過水之後先搽面霜! 而Lohasys再生面膜, 輕輕用手指加以按摩就吸收晒啦~ 之後搽面霜仲好吸收添!  





試用完塊咁正既mask之後, 再上網search下...  
仲有好多其他蝸牛再生活膚產品! 陣間去雅施行個圈睇下有無收穫先得♡ 




產品贊助及提供:  
- 雅施化𥺁品中心 
- Lohasys 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言