頭髮都需要膠原蛋白 - Lux 柔亮強靭系列

唔知有無人會好似我咁, 將護髮素當焗油咁用呢? :p 我用完Lux柔亮強韌洗頭水, 就響d頭髮半乾濕既情況下, 搽上完Lux柔亮強韌護髮素 (份量要比平時多), 帶埋浴帽「自家焗油」半個鐘! 講真果句, 頭髮係柔順柔軟左, 但強韌效果就唔多覺! 不過呢, 我用護髮素當焗油, 出左成日街後都無「油頭」情況, 都算係咁啦ψ(`∇´)ψ
pic
洗頭水既最佳拍檔就梗係護髮素啦!!
而Lux柔亮強靭系列, 加添左珍珠煥活膠原蛋白, 可以補充20種氨基酸!
深層滋潤,可撫平修護毛鱗片, 預防分叉, 展現健康秀髮!
pic
我d頭髮....遠睇都ok架!! 不過近睇就少少唔夠營養feel囉( ̄^ ̄)ゞ 唔通出親街都帶帽, 混淆視覺?
pic
我最鐘意就係bump裝, 要幾多吱幾多, 唔夠就吱多下! 同一般洗頭水質地無乜分別... 而洗頭亦好容易起泡; 過水後亦都無好"鞋既感覺"!
pic
有d人會淨係用洗頭水, 但我就唔得啦... 護髮素係用黎滋潤髮絲! 我有得咁上下長度既頭髮, 髮尾營養未必足夠; 而且護髮素仲有柔順髮質既功效!
pic
洗頭過程我就show唔到比大家睇啦, 不過我就用護髮素「自家焗油」!
先洗乾淨頭髮, 響半乾濕情況下搽上Lux護髮素, 再帶上浴帽焗20-30分鐘, 洗得!
pic
焗左半個鐘之後... 頭髮順滑無打結! 正所謂有病醫病, 無病保健! 兩個星期做一次「自家焗油」, 頭髮減少開叉, 枯黃, 乾旱啦!







產品贊助及提供:  
- iTrial
​- Lux




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀  
chanchechee@gmail.com

留言