睡眠好拍檔◉‿◉ 一路訓覺一路補濕 - Clinique Overnight Mask

Clinique最強皇牌補濕系列 - 水嫩補濕晚間面膜, 就係訓覺前搽既面膜, 有補濕滋潤既功效! 就好似敷mask咁, 但paper mask最多只可以敷半個鐘! 我一向都用開Moisture Surge, 就係貪佢夠補濕! 但冬天天氣太乾燥啦, 淨係搽Moisture Surge係唔足夠, 所以我會搽埋Overnight mask, 雙重保護又補濕! 訓醒左之後肌膚仲feel到有個無形既膜, 經過一晚都仲咁水潤, 漲卜卜, 好似岩岩bump滿水咁!
臨訓前搽, 肌膚第二日就keep住亮澤飽滿, 真係好!

pic
Clinique最強皇牌補濕系列 - 睡眠補濕面膜! 24小時強效鎖水功能, 不含油份, 適合任何皮膚使用!

pic
一支100ml有排用. 質地係cream狀, 唔算好杰身, 推開好滑!

pic
左手搽左clinique overnight mask, 好像有層保護膜咁!

pic
冬天天較乾燥, 所以每晚搽晒skin care之後, 就會攞Clinique overnight mask出黎作最後一步!
夏天都用得, 可以用clinique overnight mask作晚霜用!

pic
訓醒第二朝都仲覺水潤, 好似有層保護膜, 隔絕乾渴! 肌膚漲卜卜!

pic
11月尾有個夜跑活, 我響跑之前都輕輕搽左d overnight mask! 一路跑好大風架麻, 梗係要做足預防乾燥爆拆措施啦~




產品贊助及提供:  
- iTrial
- Clinique




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀  
chanchechee@gmail.com

留言