滋潤度No1 - 日本100%純正藥師堂尊馬油

十年前去日本旅行果陣已經聽過「馬油」既事蹟!! 馬油越黎越受歡迎, 但馬油有乜好你又知唔知呢? 
馬油係採取馬既脂肪所製成既油! 日本早年馬油流傳為一般民間既燒燙傷藥, 慢慢開始有人深入研究並製造馬油! 馬油唔單止可以為乾燥痕癢既皮膚變番滋潤細膩同嬌嫩, 而且仲可以治療燒傷; 燙傷; 曬傷等問題! 

先感謝藥師堂送我既尊馬油試用品! 
咪睇少呢8ml既試用, 少少既份量已經好足夠! 所以呢8ml都可以用好多次架! 
來自日本既尊馬油, 採用日本高級既國產馬既脂肪, 以真空蒸氣精製提煉出黎! 
乳霜狀質地, 100%無香料無異味! 馬油含不飽和脂肪酸, 可以供皮膚營養, 維持皮膚健康, 幫助皮膚有自然治癒機能. 

馬油用處多多: 
雙手適用
每日為雙手搽馬油, 防止乾燥爆裂!  
尤其洗手後搽馬油, 慢慢按摩令肌膚吸收, 效果更佳 :D 



身體適用  
搽馬油響乾淨既肌膚, 特別係容易乾燥既部位 (手肘; 膝蓋; 腳底等等) 
馬油有燙火膏之稱! 
前一排整損左隻腳, 久久未好... 就試下次搽尊馬油啦! 
好似有塊保護膜咁! 搽左幾日之後, 疤痕位無痕癢之餘, 個印仲淡左添呀 (^з^)-☆ 


唇部適用 
用於唇部及其他面部位置有效防止乾燥爆裂, 肌膚時刻滋潤! 
識我既人都知我係勁食潤唇膏 (-。-; 因為我食食下野都會攞支唇膏出黎搽! 
冬天真係好乾燥, 我將少少馬油搽上咀.... 成日都無掛住支潤唇潤!!  
尊馬油超級滋潤雙唇呀!! 





馬油仲有好多用途!!
- 上妝前搽少少, 打圈按摩等吸收晒之後, 個妝會更貼服! 
- 頭髮頭皮適用! 洗頭前用馬油按摩頭皮, 可保護髮根及預防頭皮屑! 洗頭後使用, 有效預防頭髮開叉! 
- 適合不同皮膚使用l 低敏度, 孕婦及嬰兒都岩用!! 



以後有馬油, 仲洗乜買燙火膏咁Old School XD 




產品贊助及提供:  
- 藥師堂尊馬油 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言