究竟係去左salon做treatment定係家洗頭水呢??

我, 有一把中長髮! 但好煩囉!!!! 
我每朝訓醒d頭髮就成扎草咁, 真係點見人呀??


最近用左Rejoice新出既ProSeries系列!  
佢根據亞洲人天生易扁塌; 漂染及電髮等問題, 獨家研發左四個產品線, 以滿足大眾對「順滑」; 「抗屑」; 「染燙」;「修護」等要求. 用完人地仲以為你去左Salon做treatment!  
而我就梗係試ProSmooth(專研柔順)呢條line啦! 
ProSmooth蘊含GHC專研柔潤因子, 以兩倍既親和力吸附響髮絲既表層, 極速修復脫水既頭髮, 即時補充頭皮同頭髮既濕度, 滋潤乾燥毛躁既髮質, 鎖緊水份, 用完之後順滑唔打結!! 




一支ProSmooth專研柔潤洗髮乳有450ml, 好在唔係太大支, 就咁倒出黎都方便! 佢仲有另一隻size, 就係700ml, 係bump裝! 如果咁大都要倒唔係bump就no good啦! 

洗頭水個樽係綠色; 而護髮素個樽係白色, 唔會搞錯! 而吱出黎都係白色質地! 洗頭既情況我就唔點show比大家睇啦.... 不過呢個洗髮護髮系列我又幾鐘意喎! 洗頭水我一定要有泡!!! 有泡先感覺乾淨! 洗完頭覺得洗得好徹底但又唔會好鞋! 而一用護髮素, 就覺得做左hair mask咁!! 頭髮順滑得黎仲feel到韌左, 強呀!!!





面部肌膚需要油去滋潤; 頭髮都要架!! 
尤其我係懶人一名!! 尋日太夜返屋企啦, 好攰好攰, 但第二朝又約左一大班朋友去行山, 今朝趕唔切洗頭.... 我就用呢支!!
我當佢係一支免沖洗精華咁用! 因為佢清爽得黎又唔"淋"! 乾髮或濕髮, 幾時用都得!
唔洗吱咁多, 兩三下搽響髮尾就搞掂! 即時順滑晒! 
Yeah~行得!!!




呀, 係呀, 而家Facebook有個小遊戲! 
估下雙胞胎邊個係用左ProSeries既產品; 而邊個係去左Salon既呢? 
估中有機會贏日本雙人來點機票架!!! 快d估下啦~ 
http://bitly.com/lc2LcL 





產品贊助及提供: 
- she.com
- ProSeries





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言