☆12月☆聖誕月☆禮物月☆Glamabox兩週年紀念盒子☆

每月一surprise!! Glamabox今次呢個禮物盒超吸引!! 
原來我呢一盒係兩週年特別紀念盒子, wowwow~
一大開盒子.... 哇~件件都係貨裝!! 仲有成六件咁多添呀! 包括: 
- Annie's way 意大利紅酒果凍面膜 
- Boots Extracts 香草潤膚露 
- Burt's Bees 全天然閃亮潤澤唇彩 
- Maybelline 幻變珍珠雙色眼影 
- Organic Surge 天然修護眼霜 
- SwissVita 微晶3D全能精華 






天氣乾燥, Boots Extracts正好來得及時!!
由雲呢那香油提煉出黎既滋潤配方, 有助水脂膜鎖住水分, 防止肌膚乾燥! 
響呢個冬天就可以同蛇皮say byebye啦~ 



我地既Body得到滋潤者, 面都要得到滋潤架嘛!!  
燈! 燈! 燈! ~櫈! Annie's way紅酒果凍面膜出場!

意大利紅酒果凍面膜, 含豐富紅酒精華, 有助保持肌膚年輕, 預防老化, 促進皮膚既血液循環, 讓肌膚白皙紅嫩, 睇起黎閃閃發亮! 
附送一支棒棒方便"筆"出Jelly敷上面! 真係Jelly黎架!!! 
不過紅酒味就唔係好覺者, 隻味係紅酒發酵左既味~ 
Jelly滑潺潺好難"筆", 搽上面到好冰涼呀!!! 
跟簡介話呢, 敷呢個jelly mask之前滴兩滴serum先... 20~30分鐘後, jelly被吸收左, 好似形成左一層薄膜! 過水洗面後 (最好用棒棒刮走d jelly先), 好滑嘟嘟啊~ 好正! 



敷完mask就梗係要搽面啦!!  

SwissVita 微晶3D全能精華, 係結合左亮白; 保濕; 補水; 修護於一身, 有效維持肌膚健康; 延緩老化疲態! 從肌膚直接修護美肌, 注入年輕活力既元素, 響短時間之內有明顯緊緻; 透亮; 提升整體肌膚細緻度既感覺! 
想要靚同健康既肌膚, 只要將配合埋簡單既按摩手法, 就話都無咁易啦! 
1 先將微晶3D全能精華搽響額頭; 鼻頭; 兩頰 同 下巴 
2 配合按摩手法: 由下至上, 內至外, 將精華打圈推開 
3 等面部既精華吸收晒之後.... 叮! 搞掂~ 




唔知係咪知道我眼無乜神ψ(`∇´)ψ 所以個盒子包左支Eye Gel! 
英國著名有機護膚品牌眼部凝膠, 含澄清綠茶小米草提取物, 可冷卻同煥醒眼部既肌膚, 減少浮腫, 恢復活力!

其實我一向都怕gel狀既眼部產品... 但呢個Organice Surge Eye Gel又ok喎!! 
輕輕推開, 薄薄既質感, 可以當修護眼膜喎! 
平時我會用按壓既方式黎搽眼霜, 因為可以預防拉扯同皺紋! 




12月唔少Party/Gathering, 梗係要扮得靚靚咁出街啦!! 有左同就搞掂啦!! 

我呢盒Maybelline幻變珍珠雙色眼影係啡色, 超好用, 自然又唔浮誇! 用手搽或者用小工具都好易上色! 再加上閃閃Bling珍珠礦物粉成份, 對眼即時sharp醒晒~


Burt's Bees全天然閃亮潤澤唇彩, 含有卵磷脂; 維他命A; D及E, 可以令雙唇閃亮潤澤; 瑩彩透亮! 而豐富維他命E具有抗氧保濕效果, 修護同時滋潤, 岩晒我dry到爆既雙唇, yeah!
Party Queen仲唔係我, 哇哈哈ψ(`∇´)ψ 





Glamabox係Lisa S同團隊每月為我地準備既禮物盒!  
佢地會根據我地既喜好同埋肌膚特性等等, 度身訂製一個屬於自己既glamabox! 咁我地就算幾「宅」, 唔出街都可以試用到正野啦~ 

話你知啦, 其實訂購盒子呢個idea響外國係好興架! Around十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox就只需要HKD百零蚊左右, 仲有成6~7樣, 其中有d仲係貨裝添!!  

我呢盒係兩週年特別盒子, 限量發售架!
 • 護膚 • 化妝 • 一Take過都只係三百幾蚊, 就可以擁有價值過千蚊既產品, 真係抵呀!!  
快d訂番個做禮物都唔錯呀~


詳情可以去佢地網頁再睇detail d~ 
http://www.glamabox.com 
http://www.facebook.com/glamabox 





產品贊助及提供:  
- Glamabox 
- Annie's way 
- Boots 
- Burt's Bees 
- Maybelline
- Organic Surge 
- SwissVita 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言