<神奇的事>每日食兩粒丸仔就能令黑眼圈消失

Lucky!! 我終於都中左第8期GooodApple Box 哈哈! 



好奇怪,中gooodapple box係好鬼難! 
正諗住今期無我份之際,就收到Gooodapple既Sms啦,Yeah!!! 

Gooodapple每期都會有大概14~5份既後選名單,會比around6~8款我地試用/試食!  
一打開就見到Oenobiol,哇哇哇! 原來係用黎消滅黑眼圈架,正爆!!! 
而呢期都不過不失啦: 
- La Roche-Posay 洗面+面霜 
- Kracie 洗頭水及護髮素; 洗面膏 
- Taylor Swift 香水 
- Pure Revive 有機油茶籽油 
- Cupal Beauty 膠原蛋白美肌沖 
- Bliss Oxygen Mask 
- 肌美精 mask 







前一排先比人話我「你黑眼圈都幾勁架喎!」 T^T 你估我想既咩!? 我試過早d訓; 敷茶包; 碌雞蛋.... 對我都無乜作用! 
今次可以試Oenobiol呢隻黑眼圈產品,真係天助我也啊~ 

Oenobiol意思係天然匯聚科技. 現今女性每日護膚; 化妝; 纖體修身...目的為留住及延長美麗. 無奈功夫再多, 都只屬外在保養同修飾, 效果短暫. 
而Oenobiol就研發出口服美容產品, 從根源著手, 為身體提供各種美麗必須元素, 填補外用美容產品既不足, 延長美麗時光.  


Oenobiol主要成份係珍貴葡萄籽萃取物; 及山桑子萃取物. 有助解決眼部浮腫及暗沉問題, 令雙眼回復動人神采. 
依簡介話呢,連續食14日可改善眼部浮腫; 連續食28日可減退黑眼圈! 



一盒有30粒; 每日2粒. 即係一盒大概食半個月... Ohhhhh, 食唔到28日, 咁咪減退唔到我既黑眼圈!? 
我由11月17號開始食, 日日都記得食架!!  
先睇下我之前既熊貓眼...... 




食左半個月就食晒一盒Oenobiol! 成效就大家自己品評啦~ 
不過簡介話要連續28日食先可以有效減退黑眼圈... 
咁我食左14日者, 未減到黑眼圈都好正常 :p 

唔知之後有無得贊助我食多幾個月, 試下個效果呢? 嘿嘿~ 





產品贊助及提供:  
- GooodApple 
- Oenobiol Paris 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言