毛孔細到睇唔到♡全靠ULTIMA II 1+1倍效組合

早前獲 BeautyExchange 邀請出席 Ultima II 毛孔細緻 • 年輕再現分享會◉‿◉ 認識全新 <極致純膠原蛋白再生緊緻組合> 1 + 1 倍效組合 360度 3D收細毛孔!!
分享會一開始就玩個熱身遊戲, 就係極速砌圖!!! 
每一枱要鬥快砌出全新極致純膠原蛋白再生緊緻組合既圖案!!
估都估唔到我果枱係最快完成 (o^^o) 而且仲有禮物添~
Procollagen Extreme Eye Essence - 膠原蛋白眼部精華♡


經過一輪小遊戲之後, 就正式開始啦~
當然要介紹下 Ultima ii 既膠原蛋白系列同對皮膚既關係啦~
「粗大毛孔是由於膠原蛋白的流失以至肌膚失去支撐及彈性, 而細緻的毛孔就是年輕肌膚的最佳證明!」

之後 BE Editor Cynthia 仲同我地一齊分享佢既膠原蛋白護膚 :)
一齊黎睇下 Cynthia 既 Youtube 分享啦~ 



齋睇又點知好!! 梗係即場試過先知啦~
哈~ 即場落妝! 即場試 Ultima II 產品!!
Perfect Skin Resurfacing Treatment 有效幫助皮膚底層補充膠原蛋白及彈力蛋白, 重組真皮層膠原網絡, 一次過填平凹凸洞及粗大毛孔!
先吱d膠原蛋白響掌心, 然後輕輕快手搓勻按壓響面上, 好快就吸收晒~
然後就敷上呢個 Perfect Skin Resurfacing Mask!!
利用三重極速緻毛孔科技, 以90%高濃度深海膠原蛋白, 提升肌膚再生效果, 能改善因油脂分泌而引致既毛孔粗大及因膠原流失引致既毛孔下垂問題.
好鐘意搣搣搣 ( ̄▽ ̄) 呢個 Mask 最正既地方就係可以搣出黎!!
因為搽左膠原蛋白精華之後先敷呢個 mask, 所以敷完肌膚都唔覺得乾!
毛孔即時細滑左, 而且又滋滑!! 

臨走前仲同左 Cynthia 影相添 (((o(*゚▽゚*)o))) 

分享到此為止,拜拜~



特別嗚謝活動主辦: 
- beautyexchange
- Ultima ii



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言