擊退暗瘡的好品 - Clinique 舒緩暗瘡科研特效啫喱

暗瘡呢家野, 我至憎!!! 但點先可以唔生暗瘡呢? 我仲未解決到呢個問題... 不過最近我就用左 Clinique 舒緩暗瘡科研特效啫喱!!
Clinique Anti-Blemish Solutions Clinical Clearing Gel 舒緩暗瘡科研特效啫喱
利用4合1定位修護配方, 強效成份同步發揮 撃褪暗瘡; 高效控油; 舒緩鎮靜及溶解死皮!有效迅速撃褪暗瘡, 使暗瘡逐漸乾枯, 清理老死細胞, 毛孔回復暢通; 緊緻, 平衡油脂分泌, 暗瘡和紅腫迅速消褪, 同時預防暗瘡蔓延及爆發!!
有15ml及30ml! 而今次試用既係15ml :)
貴唔貴就見人見至啦, 15ml 就 $150; 30ml 就 $230!! 多d平d呀 XDDD
暗瘡啫喱, 唔洗講都知質地係啫喱狀啦~
塗上手無乜感覺, 不過塗上面就正啦!! 聞到及feel到薄荷清清涼, 但唔會"la"!! 感覺真係同我消滅緊d暗瘡 ヽ(`Д´)ノ
咪以為我青靚白淨呀 (O_O)
唔知點解我下巴附近成日生粒粒... 所以我出親街見人都要遮瑕一下!!
真係好快見效!!! 用左差不多一個禮拜左右, 我既暗瘡慢慢榭, 無腫, 印都退左色!! 消炎又抗紅, 最緊要係唔刺激皮膚!! 



產品贊助及提供:  
- Clinique



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言