來自韓國的面霜 - Dr.G Bio-TRx 三重防禦修護霜

來自韓國品牌既面霜簡直係一個接住一個!! 我對上果個面霜差唔多用完, 就岩岩好收到SaSa既試用邀請 ◉‿◉ 好野!! 
Dr.G Bio-RTx Mentor Cream 三重防禦修護霜
藴含不同濃度既專利成分 Bio-TRx 生物技術, 可以避免多餘油脂分泌; 保護皮膚脂質屏障, 防止外來傷害; 保持肌膚養分及水分, 從而保護肌膚表層; 底層! 
Dr.G 三重防禦修護霜有三款, 包括:
Bio-TRx Mentor Cream 7 三重防禦修護霜 (受損肌膚)
7% Bio-TRx, 能修復敏感受損肌膚, 低刺激性有助紓緩並強化三重肌膚屏障
Bio-TRx Mentor Cream 5 三重防禦修護霜 (乾性肌膚)
5% Bio-TRx, 加入玻尿酸, 特別適合乾燥而脫皮既肌膚, 可改善肌膚繃緊情況
Bio-TRx Mentor Cream 3 三重防禦修護霜 (油性肌膚)
3% Bio-TRx, 啫喱質地更易滲透肌膚, 強效控油, 鎖住肌膚水分, 改善肌膚水油失衡


而我今次試用既就係 Bio-TRx Mentor Cream 3 三重防禦修護霜 (油性肌膚)
其實我都唔知我應該屬於邊隻肌膚... 因為我知道自己肌膚底層偏乾, 鎮唔到水, 從而面層出油! 就係因為面層出油, 所以我揀左 Bio-TRx Mentor Cream 3 三重防禦修護霜 (油性肌膚)!!
護膚品大多係三年有效期, 而呢個Dr.G Bio-TRx Mentor Cream 3 亦都唔例外!! 2016年先到期!! 咪睇佢細細盒, 容量有成50ml架!
面砲既質地係啫喱狀, 塗上肌膚就好似有個隱形保護膜, 令肌膚鎖住水份, 改善水油失衡, 達至肌膚細緻清爽!
我之前毛孔都幾粗大架, 唔知係咪因為成日出油既原固啦 :( 
用左Dr.G Bio-TRx Mentor Cream 3 一排之後, 肌膚無咁容易"反光" |( ̄3 ̄)| 雖然出油情況都會有, 但就無咁快而且無之前咁油膩!! 題外話, 呢隻面霜都幾好用, 不過香味就濃郁左少少, 但都可接受架~





產品贊助及提供: 
- Sa Sa
- Dr.G





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言