四月盒子

唔驚唔覺咁就四月啦~
四月盒子有五樣產品: 沖涼啦; 洗面啦; 搽面啦, 消脂啦...
- L'Oreal Men Expert 清爽控油磨砂黑炭潔面乳​
- Afforest 薄荷及尤加利沐浴露
- J*ayanti Cellulite Cream 及 Toning Body Cream
- 施巴 微囊保濕啫喱​
- Cosmetic Skin Solutions Hydrating B5 Serum
- Cetaphil 保濕乳液 (係復活節既bonus禮物啊~)



L'Oreal Men Expert 清爽控油磨砂黑炭潔面乳 15ml (正裝價HK$79)
支 L'Oreal Men Expert 一早就比左男友lu!!! 岩晒佢用啦, kaka!! 
蘊含磨砂微粒, 可以徹底潔淨毛孔, 有效深層去除黑頭死皮, 而且有控油功效! 皮膚潔淨平滑, 煥發健康神采!


Afforest 薄荷及尤加利沐浴露 100ml (正裝價HK$28)
夏天就到, 涼浸浸既薄荷加尤加利沐浴露就黎得及時啦!!
Afforests 薄荷及尤加利沐浴含海茴香, 海藻, 七樹葉等天然植物粹取, 能令肌膚更富彈性! 清涼既薄荷因子帶黎涼快感覺; 尤加利有效平衡油脂分泌!


J*ayanti Cellulite Cream
蘊含豐富的有機蘆薈凝膠, 有效加速脂肪代謝, 刺激細胞更生! 配合有機橄欖油促進膠原蛋白的增生, 提升肌膚彈性, 並預防妊娠紋形成!只要每天有需要部位輕輕按摩2-3次, 待完全被吸收便可!
因為試用得5ml既關係, 當然試唔出d咩野啦 XDD
我一次就用晒5ml黎搽小腿!! 佢唔會熱辣辣或者"啦"住對腳, 用黎按摩雙腳, 相信日子有功!!

J*ayanti Toning Body Cream
蘊含摩洛哥有機堅果油及其他天然滋養成分, 強效保濕; 抗氧化; 抗老化, 同時增強皮膚彈性, 重塑身體輪廓, 有助減褪妊娠紋, 使肌膚健康, 充滿活力!
呢個就真係 body lotion 啦!! 用黎搽手臂就very good~


Cosmetic Skin Solutions Hydrating B5 Serum 3ml x 3 (正裝價HK$410 30ml)
主要成份為透明質酸和維他命B5! 洗臉後, 輕按4至5滴到臉及頸部, 讓其滲透表皮層, 鎖住皮膚底層水份, 同時緊緻毛孔! 極爽質感以及快速滲透真皮層!
好鐘意呢個 B5 Serum, 水狀既質地好易吸收! 尤其我肌膚底層偏乾, 呢個B5 Serum簡直係我既救星! 水潤得黎又快滲透, 正野!!


施巴 微囊保濕啫喱 5ml (正裝價HK$185 50ml)
含“緩釋微囊水珠”Sebaspheres, 發揮持久保濕功效, 肌膚持續潤澤柔滑! 其透明質酸和蘆薈, 能提升面膚含水量, 促進柔嫩! 加上尿囊素和泛醇, 促進肌膚細胞更新柔滑! 清爽保濕, 保持肌膚持久濕潤亮澤!
啫喱質地內含保濕粒粒, 搽上面亮立立, 清爽又保濕~


最後就係四月盒子既 special 禮物 - Cetaphil 保濕乳液!!
我既"敏感肌膚朋友"一向都用開 Cetaphil, 佢一見到就叫我比佢啦 XD~

呢個就係我既四月盒子啦!



Glamabox係Lisa S同團隊每月為我地準備既禮物盒! 
話你知啦, 其實訂購盒子呢個idea響外國係好興架! Around十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox就只需要HKD百零蚊左右, 仲有成5~6樣, 其中有d仲可能係貨裝添!! 
詳情可以去佢地網頁再睇detail d~
http://www.glamabox.com
http://www.facebook.com/glamabox



產品贊助及提供: 
- Glamabox
- Afforest
- J*ayanti
- Cosmetic Skin Solutions
- L'Oreal Men Expert
- Sebamed Visio
- Cetaphil




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言