時時刻刻讓薰衣草包圍著您 - J'Aroma 身體護理系列

一睇就知我係健康新一代啦 ψ(`∇´)ψ
尤其夏天就黎到, 日長夜短, 所以我都幾早起身... 去行完山/跑個步先返工!!
運動就一定會出汗, 一定要沖左個靚涼先可以返工~
最近我就用左韓國護理品牌 - J'Aroma 既身體護理系列, 包括 沐浴露; 潤膚乳 及 身體噴霧!

J'Aroma 糅合左朝鮮時代皇家秘方既韓方藥材, 包括蒲公英; 當歸; 黃茋; 山葯; 枇杷葉), 配合現代既香薰療法, 研發出茉莉花; 薰衣草 及 玫瑰 香味既產品!

而我試用既就係薰衣草味!!
薰衣草係好野黎架~
薰衣草既花可以驅除昆蟲; 而薰衣草油可以減輕同治療昆蟲咬傷; 薰衣草茶更有鎮靜; 放鬆心情既效果! 
佢仲可以改善免疫系統功能, 中和平衡身體狀況, 對抗細菌同真菌感染, 抒解憂鬱, 減輕發炎! 對粉刺; 燙傷; 溼疹; 皮膚復原; 睡眠問題及生活壓力都有所幫助!


行山 / 跑步之前我會噴左 Spray 先!! 
淡淡既薰衣草味道令我精神一振!! 同時間為我既肌膚補充水份, 而且仲可以防蚊蟲添 ^^y

Spray 有個鎖設計! 呢個我幾鐘意!! 擰一擰就可以卡住無得㩒!


涼日日都要沖! 尤其做完運動之後!!
Shower Gel 係水狀質地, 唔太杰身, 所以吱既時候唔好 press 得太大力, 會噴到周圍都係!!
不過沖涼果陣 press 幾大力, 噴到周圍都係都無乜所謂啦, kaka~
我鐘意泡泡浴, 但屋企係企缸, 唯有自整泡泡就算lu~
泡泡密度適中, 淡淡既薰衣草香味, 唔會過濃郁! 沖涼既過程就唔會 show 比你睇啦! show下對手比你就可以 :p 

沖完涼之後最好搽番 body lotion!
J'Aroma 呢隻 Body Lotion潤得黎唔立, 為肌膚保持滋潤, 香噴噴! 不過好快就散晒d味lu~


J'Aroma 就成為我每朝既身體護理產品啦~

如有任何查詢, 可直接與 J'Aroma 聯絡 :)
www.facebook.com/jaromahk

分享到此為止,拜拜~



產品贊助及提供: 
- TwinPhoenix
- J'Aroma



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言