夏日甜甜果凍啫喱 - Annie's Way Mask

Yoho!! 我諗好多人都聽過或者用過Annie's Way Mask!! 
Annie's Way係一個台灣既品牌, 面膜包括保濕; 美白; 抗皺; 淨痘; 舒緩; 果凍... 應有盡有, 完全滿足各種膚質既需求!
Annie's Way既Mask就最出名架啦! 淨係啫喱 (Jelly) Mask 都有好多款, 而我今次試用既就係最新出既蝸牛滋潤修護果凍面膜!! 
蝸牛黏液既好處效果得到廣泛認知源於智利一個農場. 呢個農場係飼養食用蝸牛...
飼養員響養場工作, 好容易就會整到或左受傷而有傷口. 但奇怪既係飼養員既傷口好快就好番, 而且連皮膚都變得柔和明亮! 之後就有化學家通過科學研究... 終於發現左蝸牛既黏液, 對肌膚提供彈性同營養既功效!!

敷Annie's Way蝸牛Jelly Mask之前, 先噴上 有機金盞花親膚柔嫩果凍噴霧!
有機金盞花能舒緩並有助調節肌膚油水平衡, 極佳溫和親膚性, Jelly質地能緊緊包住養份, 輕輕按壓能快速注入肌膚底層!
果凍噴霧 |( ̄3 ̄)| Jelly? Spray? 哈~ 好得意既組合! 噴出黎係啫喱黎架! 感覺好特別, 因為多數Spray都係水狀架麻! Spray按得愈快, 出黎既粒子就會細好多! 可以當serum用都得!!

跟住就真係敷呢個蝸牛Mask啦!!
蝸牛滋潤修護果凍面膜 能深層清潔黑頭粉刺, 高效修護既蝸牛黏液與長效持久24小時既保濕因子完美結合, 深層滋潤, 柔軟並增加肌膚彈性, 讓精華成分源源不絕注入肌底!
認住呢個雷射貼紙! 只係貼一次架咋, 若果係比人開過就一定知, 因為無得番貼!!
記住敷呢個啫喱Mask要厚敷, 敷得太薄或者用量唔夠, 就㗰晒個Mask架啦! 到時敷左定於無敷, 咁敷黎做乜鬼, 真係㗰鬼氣囉~
啫喱呀啫喱, 我要食你啦!! 我好唔輕手架, 大大匙咁筆落去架!!
唔好問我蝸牛Mask係咩味道? 因為我相信蝸牛應該無味既, 而呢個Mask係有少少清香味, 都幾好聞架, 但好快散發晒lu~
你睇下我, 真係都敷得幾厚架!!
呢個Jelly Mask一星期敷最多三次, 唔建議日日敷! 雖則係啫喱, 但唔需要放雪櫃, 擺陰涼地方就Ok! 敷既時間大概15-30分鐘, 千祈唔好等乾晒先處理!!
啫喱都幾難抹得走晒, 所以我先會用棒棒刮走左d先... 之後再用毛巾或者Sponge去抹走餘下果d, 咁就好易清潔架啦!!
抹完洗完面, 成塊面都涼浸浸, 好似freeze左我既肌膚咁(^з^)-☆ 而且仲好滑添呀!!
至於清潔黑頭粉刺我就唔係咁覺見效啦, 或者我下次試下淨係厚敷鼻哥, 然後再用熱毛巾steam下佢, 黑頭應該好易退出黎!!


最後就係Annie's Way Paper Mask!!!
我呢盒係保濕系列, 一盒有五片, 每片都係唔同成份架!!
仙人掌保濕水嫩面膜
仙人掌能保濕及鎖水, 可讓肌膚充滿水份, 有彈性
玻尿酸保濕鎖水面膜
玻尿酸具有高效保濕鎖水, 維持皮膚緊緻和彈性光澤, 讓肌膚水水嫩嫩
法國玫瑰保濕美膚面膜
法國玫瑰萃取具有爽膚, 防止肌膚的老化及深層保濕能力, 使肌膚年輕有光澤
蜂蜜深層保濕面膜
蜂蜜具有深層保濕滋潤肌膚, 改善乾燥, 讓肌膚緊緻, 防止肌膚粗糙老化
雪杉精華保濕面膜
雪杉具有高效保濕, 水份直達肌膚底層, 舒緩乾燥肌膚, 維持皮膚緊實彈性和恢復光澤, 延緩老化

我試左仙人掌保濕水嫩面膜! 因為之前去紐西蘭, 天氣比較乾燥, 所以為肌膚注入水份好緊要! 
台灣Mask一般都有兩層, 而Annie's Way呢塊質地偏薄, Size大細都幾適合我, 係下巴位果度我修過左少少ψ(`∇´)ψ 順便提拉V面!!
我敷Mask唔會敷得耐, 15-20分鐘左右就會除架啦!
敷完超水潤, 而且塊Mask超貼面, 貼到有壓紋出現響我面頰添 Σ( ̄。 ̄ノ)ノ
每每敷完Mask我都會用手指輕輕彈下塊面, 等d精華好吸收d! 

分享完畢!! 大家都要為美麗而努力作戰, 唔好懶呀~



產品贊助及提供: 
- Annie's Way



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言