光澤柔順Double Up ♪(´ε` ) Wella 全效修復順髮油

識我既人或者見過我既人, 次次見到我都係扎住條馬尾, 都未見過我放晒d頭髮落黎... 點解呢? 因我d頭髮成堆草咁囉 (╥﹏╥) 不過而家唔洗膽心啦, 因為我搵到WELLA Oil Reflections!!

Kakaka... 係咁二開個album黎望下, 張張都係扎住辮黎影架 XDDD

先黎簡介一下呢支Wella Oil Reflections 全效修復順髮油!
Wella Professionals 推出首支 全效修復順髮油 Oil Reflections!
嶄新配方混合左夏威夷堅果籽油; 牛油果精華油及維他命E, 充分利用天氣抗氧化成份修護及滋養髮絲, 質地輕盈不黏膩, 保護秀髮免受外來因素帶黎既損害!
肉眼睇得出髮質健康順滑, 光澤感十足, 散發自然亮麗光芒!
指尖間觸摸得到既柔滑! 滋養及補充髮絲所需養分, 毫不黏膩!
輕輕一聞, 散發住由雲呢拿; 伊蘭及廣藿香精華既迷人香氣!

一支有成100ml, 真係有排用囉~~
採用Bump裝設計, 真係very good! 用幾多就吱幾多, 但千祈咪貪心, 因為2至3滴已經好足夠! 
吸出黎係透明且淡淡香呢味! 而且唔會好油膩感! 

建議用法有三:
•  修護    均勻塗2-3滴順髮油響濕髮上, 可即時達至輕盈順滑效果!
•  造型    響吹頭或造型前塗2-3滴順髮油響濕髮上, 能保護髮絲免受熱力傷!
•  修飾    造型後, 塗適量順髮油響秀髮上, 可增添光澤!

而我呢, 就會塗響髮尾!! 千祈咪塗響髮根果d位置呀!! 會block左毛囊, 到時就會變頭油怪架啦|( ̄3 ̄)|
少少2滴就夠啦! 質地油但唔黏膩, 塗左上頭連手都可以唔洗呀 :p Wella Oil Reflections 幫我堆草順滑晒, 有光澤得黎多份柔順感!
嘻~ 唔洗日日都扎住個頭出街, 可以比頭肉抖下啦~




產品贊助及提供: 
- Wella Professionals




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言