☆重點修身塑形☆DrBauer家用瘦身神器☆

人人都話我瘦, 其實我只係上半身比較薄 (無乜肉地 XD) 之麻, 下身係穩如泰山架 Σ( ̄。 ̄ノ)ノ
先感謝iTrial, 再次比Dr.Bauer我試用!! 早早試用過美人機, 已經好鬼like!!
有關美人機, 詳情可參閱:
http://itrial.hk/expert/report-detail-9980-15097.html

Dr Bauer呢部Body Reshaping RF System 纖形緊塑射頻神器, 主要靠射頻所產生既熱力, 促進血液同淋巴循環, 從而改善新陳代謝及幫助排走體內囤積既廢物及多餘水份, 減輕浮腫感覺! 
呢個 纖形緊塑射頻神器 比美人機更輕巧: 機身; 座蓋 及 火牛差電器!
值得一讚既地方係, 插頭係可轉換式!! 兩腳直插 或 三腳頭! 拎去地陸地方都用得著 |( ̄3 ̄)|
纖形緊塑射頻神器 一定要配合埋專用RF Cream!! 若果唔搽cream就直接用部機, 辣死或燙傷d皮膚都似!! 
部機只有兩個制, 一個係開關; 另一個係療程! 只有兩個療程選擇! 1 係基本; 而 2 就係會散發更高更熱能量!
機頭除左有射頻功能之外, 仲配合埋LED紅光 (620nm), 喚醒膠原蛋白, 有助打散脂肪團! 從而令肌膚回復年輕緊緻, 迅速收緊線條!

之後都講過下啦, 我多肉閱地方就係響下身, 咯唔識我既人仲以為我係踢甲組 ( ̄^ ̄)ゞ 正衰人!! 所以我mainly會用呢部 纖形緊塑射頻神器 用黎瘦雙腿!!
先搽RF cream響腳度, 然後就開機碌碌碌...
真係好舒服啊~ 暖暖地既感覺, 又唔會太熱, 若果冬天用佢黎碌就更正!!
一次20分鐘, 你都咪話唔耐呀!! 真係碌到手軟架!! 同埋機身設計有少少唔好, 就係佢個揸手位! 都唔知點樣揸住黎碌先岩 (ー ー;) 有幾次拎得唔好, 碌碌下熄左機, 又要由頭黎過 (O_o) 
我天生對腳係肌肉型, 所以都幾難變虅條腳... 但係呢, 我每次用完呢部 纖形緊塑射頻神器, 對腳都會輕左, 我個"豬展"無咁實, 就好似真係幫我打散左d實肉!! 如果我勤力d, 碌完機再加拉筋多d, 相信唔會再有人話我甲組腳啦~



產品贊助及提供: 
- iTrial.hk
- Dr Bauer



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言