世上只有懶女人(✪v✪)ノ 不過我是勤力人➔我戰勝DNA啊~

話咁快一個月就過去!! 我響12月時做既 DNA 測試 有結果啦!!! 
DNA - 人體基決定遺傳特徵既基本單位, 存在響細胞核內既染色體之中, 主宰左我地既肌膚; 樣貌; 性別同特徵! 而 SK-ii 發現人體內有 3 大基因可以直接影響我們未來既肌膚狀況, 當中包括: 色素基因; 膠原蛋白基因及抗氧化基因!
但係, DNA真係決定一切? 一個月前我就去左SK-ii 度做DNA測試, 攞我D口水(唾液) send 去日本做化驗, 探解我色素基因; 膠原蛋白基因及抗氧化基因! 
我當初都戰戰兢競有少少擔心, 究竟我天生既基因係點呢? 色素會唔會好差呢 (我成日都覺得我膚色暗啞無光澤)... 先黎做個 MagicRing 分析一下皮膚既狀況!
呢三個關鍵基因有助預測膚質響唔同方面既未來狀況, 包括細滑度; 緊緻度; 抗皺度; 白皙度以及光澤度!
結果出黎啦!! 估唔到我最擔心既色素基因係最高分, 即係話我膚色係屬於理想; 而膠原蛋白基因只有2, 即係中等, 同普遍大部份人一樣; 最後係抗氧化基因, 我只有3, 即係話我既抗氧能力比較差, 要向呢方面落手, 若果無注重就會更易老化!
再將我既 DNA 基因與我真實肌膚作比較! 哈~ 藍色係我既DNA測試結果; 白色係我真實肌膚情況! 由此可見, 我實質肌膚狀況係好過天生潛在基因 ٩("̮*ू) 好開心呀!! 証明勤力係有用架, 我真係長期都用神仙水架~
美容顧問同我分析肌膚狀況與基因既影響, 建議我 Keep 住用神仙水同 Stempower! 呵呵~ 神仙水我不嬲都用開架啦 ^^
Facial Treatment Essence 護膚精華 蘊含超過 90% Pitera, 比水份更快滲透至肌膚底層, 極易被皮膚吸收, 讓肌膚得到 更佳效果, 健康飽滿的細胞能加強修復保護作用, 全面改善肌膚, 肌膚老化自然減慢! 持續使用可讓肌膚達亮白; 晶瑩剔透既理想效果! 將神仙水配合精華素一齊使用, 可加速並鞏固提升效果, 有效放大抗老功效 2 倍; 美白功效 3 倍; 保濕效果達 5 倍!
神仙水唔洗多講啦... 雖然係水, 但佢唔係Toner! 用於Toner之後, 倒大概5蚊銀份量落化妝棉, 然後輕輕拍勻全面, 以加速精華既吸收! 最正既地方係佢連眼部周圍都可以用! 
我仲會將神仙水倒入噴樽, 擺響化妝袋... 尤其而家天氣開始乾燥, 長期響室內肌膚更乾, 得閒噴一噴神仙水, 可為肌膚保濕滋潤( ˃̶᷇ ॢ₃ ˂̶᷆๑)♪

由即日起, 新會員只需響銅鑼灣 SOGO 13樓 SK-ii Beautique 內購買 215ml 神仙水, 就可以免費體驗呢個DNA分析服務, 記住 Check 埋 MagicRing 呀!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝活動主辦:
- SK-II


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言