多用途的羊胎素精華

上星期去左康和堂做 Facial, Treatment 係用上 Medicox 系列, 尤其支極致羊胎幹細胞精華, 肌膚去除暗啞, 有番光澤; 肌膚即時緊緻有彈性! 用上 Medicox 幫我碌機啦; 按摩啦, 舒服到不得了~ 跟住我就開始 Day Day 用上羊胎幹細胞精華啊~
Medicox 係康和堂代理既其中一個品牌! 包裝簡約唔會見到有圖案或花巧既花紋; 文字都主要係得品牌同產品, 絕品唔係走 cutie 路線, 係行專業, Pro! 大大盒只係得兩小支, 每支係 10ml 份量, 你都咪話唔矜貴!!
Medicox 呢兩小支極緻羊胎素精華係由大自然萃取稀珍成分而研製出黎, 至於係d乜東東萃取, 留番你自己睇同研究啦 :p 我淨係識得用架咋, 嘿~
Medicox 羊胎素精華 有強化肌膚自我更新能力, 能修補受損細胞組織, 對抗氧化傷害! 通過刺激膠原蛋合成, 改善肌膚彈性及緊緻度; 並有助擊退幼紋及皺紋, 淡化色素並均勻膚色; 即時補充肌膚水分, 肌膚水嫰透彈!
雖然 Medicox 係來自法國, 但係係響澳洲製造架~ 而且絕對唔會用動物黎做測試試驗!
細支有細支既好! 正所謂小瓶 Keep 住新鮮嘛~ 瓶身係玻璃樽, 所以要小心可能有機會會打爛! 先揭開樽頂蓋, 未用得住架, 仲要開埋灰色既頂塞! 
揭開左兩個樽蓋之後就會見到羊胎素精華, 隨盒附有一個蓋 (膠囊質地), 方便倒出精華, 用唔晒都仲可以蓋上蓋!
Medicox 羊胎素精華 係透明無色, 聞落無乜味道! 而質地都幾水狀, 水狀既質地係最易被肌膚吸收, 肌膚吸收到營養先靚架嘛~
精華唔一定杰他他! 水狀既 Medicox 羊胎幹細胞精華 好容易就推得開, 輕輕拍兩下就吸收晒, 又唔會癡粒粒! 
咁矜貴既 羊胎素精華, 梗係用黎碌機做導入好啦!
要提一提, 換上左呢個膠囊蓋塞之後, d 羊胎素精華係好難倒出黎, 只要輕按/壓膠囊部位就輕易吱出黎架啦~ 我就最鐘意導入! 因為導入碌碌下, 暖暖地好舒服, 而且感覺好似深層d, 可以將精華發揮更強效用!
無論你係用手塗又好, 定好似我用機碌做導入都好, 記住由下至上; 內到外咁輕打圈按壓! 因為地心吸力原故, 向下塗既話會加快令肌膚 dum 架!!! 到時要做拉皮就... ( O_o)""
我一星期最少做一次 Medicox 羊胎素精華導入, 平時早晚就直接用手塗上面! 佢好夠水潤, 唔會癡粒粒 (要注意一點既係, 做導入既時候可能會不經意用多左精華, 果時就可能會有少少黏粒), 唔會有擦紙膠粒, 之後塗上薄薄一層面霜就Ok!
呢個 Medicox 羊胎素精華 除左用於日常肌膚護理之外, 佢仲可以溝埋粉底/BB cream 一齊用! 呢個真係 very good! 混和粉底一齊用, 令粉底更薄更滑更貼面, 同時又不損粉底既質素及遮瑕度! 
Medicox 極緻羊胎素精華 於萬寧有售! 更多相關資料可聯絡康和堂Medicox!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 康和堂 邀請及贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言