Exuviance 幫你對抗肌膚衰老問題

較早前小妹上左去 NeoDerm Center 度做 Treatment - Exuviance 亮肌淨滑體驗療程, 因為呢, Exuviance 有新產品要推出喔~ 療程就唔講lu, 因為呢個係 Special Treatment, 想預約都無架 (◍ˊ◡ˋ)੭ु⁾⁾♡ 而我係想介紹佢地既新品!
新產品出籠囉: Exuviance Triple Microdermabrasion Face Polish 微晶淨滑煥膚霜 及 Vitamin C+ Antiaging Booster 維他命C活肌精華!! 以3重煥膚成份, 幫助肌膚去除舊角質, 再為肌膚補充維他命C, 刺激骨膠原增生, 減少因衰老而產生既皮膚表徵; 淡化色斑; 撫平細紋; 提升肌膚既緊緻度!

Exuviance Triple Microdermabrasion Face Polish 微晶淨滑煥膚霜 突破性結合3重煥膚成份, 包括專業級幼細微晶粒子 (Professional-grade crystals), 有助溫和地去除老化角質層; 10%甘醇酸 (Glycolic Acid), 有效刺激細胞自然更生, 煥發肌膚再生; 木瓜酵素 (Papaya Enzyme) 能快速溶解堵塞毛孔既污垢, 促進肌膚更生!
Exuviance Triple Microdermabrasion Face Polish 微晶淨滑煥膚 既3重煥膚成份令老化肌變得細緻幼滑, 讓肌膚得到全面既煥膚效果, 恢復原有既晶亮光采!
呢支 Exuviance Triple Microdermabrasion Face Polish 微晶淨滑煥膚 除左係磨沙之外, 仲係一支面膜! 只需用清水濕潤面部, 然後就將微晶淨滑煥膚霜塗上全面, 輕輕打圈按摩約30秒, 眼部要避開啊! 跟住就停低當面膜咁敷, 敷2分鐘, 跟住就可以過水洗乾淨, 然後就塗上精華及面霜!
Exuviance Triple Microdermabrasion Face Polish 微晶淨滑煥膚 唔講都知蘊含木瓜酵素成份, 因為真係好香木瓜味道! 加上係木瓜既顏色, 推開仲似木瓜雪葩咁添呀~
輕輕推開會感覺到有好微細既磨沙粒子, 其實就係 專業級微晶粒子 (Professional-grade crystals), 有效去除老化角質/死皮! 推開按摩後就可以停留2分鐘, 當 mask! 清洗乾淨後 (可以先用濕透既化妝棉先抹一次, 會更易清潔), 就會覺得滑左好多, 紋理都淡左~
定期既深層清潔護理唔少得, 尤其去角質產品! 每星期只需1至2次 Exuviance Triple Microdermabrasion Face Polish 微晶淨滑煥膚, 有效去除面部暗啞, 順道帶走死皮污垢! 感覺好乾淨, 而且唔會令肌膚好乾旱! 最鐘意係個木瓜味道 (•ᴗ•)

而另一個新產品就係 Exuviance Vitamin C+ Antiaging Booster 維他命 C活肌精華!
皮膚經過深層清潔後, 老化角質; 死皮及污垢被徹底清除, 就係為皮膚補充營養既最佳時機! 而維他命C係製造健康骨膠原既主要元素之一, 能夠幫助提升骨膠原質素, 延緩肌膚衰老!
Exuviance Vitamin C+ Antiaging Booster 維他命C活肌精華 以尖端科技研製亮, 以高濃度維他命C配合Aceta-CTM 專利成份, 組成穩定性極高既高濃度維他命精華粉末, 強效提昇維他命C亮肌力量, 阻延衰老浮現, 全天候妍亮年輕肌膚!
Exuviance Vitamin C+ Antiaging Booster 維他命C活肌精華粉末呈白色且無臭無味! 用法亦相當容易, 就係將佢混和精華或面霜一齊塗! 而我就用我用緊既 Helena Runinstein Powercell 面霜一齊混和使用!
Exuviance Vitamin C+ Antiaging Booster 維他命C活肌精華 隨盒附有吱樽及勺子, 我個人每次勺會方便d! 每次分量約半勺子既粉末, 然後混合埋面霜撈暈! 注意, 每次用每次混合維C粉末, 以保持新鮮度及穩定性!
將維C精華粉末混和左面霜之後, 望落同平時既面霜一樣, 塗上面會感到有好微既粒粒, 但可接受, 而且塗上面都唔會見到有粉末!
高濃度維他命C 有提高骨膠原質素, 有效緊緻肌膚並撫平細紋; 配合 Aceta- CTM專利配方, 有助催化維他命C 既亮肌功效, 強效淡化色斑, 使膚色均勻!
維C精華粉末除左可混和霜狀(cream)既面霜外, 我將佢混合 Gel 狀亦Ok! 所以無論 Cream 狀定 Gel 狀都無問題, 唔洗擔心溝唔埋! 

更多查詢可聯絡 NeoDerm Group: 2976-8888

分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 NeoDerm 邀請及贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言