我擁有宋智孝的咀唇 (* ˘͈ ᵕ ˘͈ *)✾

星星熱又來啦!!! 雖然一早已經睇晒成套 2014 必看韓劇 - 來自星星的你, 但而家 J2 晚晚播, 又番睇慢慢回味~ 韓風勢不可擋! 今次又黎介紹 banila co, 不過係 Tinted Seoul It Moist Seoul in Lacquer - Seoul 鎖色潤澤唇彩!

較早前我就介紹過 banila co 既 Prime Primer Finish Blur Pact (Blossom) 控油定妝粉餅, 重溫 -> http://goo.gl/OFkhWZ


banila co 一向以清新自然既妝感見稱, 今季以 Tinted Seoul 為主題, 推出全新彩妝系列, 讓大家瞬間成為韓劇女主角! 而我有幸試用 banila co 既 Tinted Seoul It Moist Seoul in Lacquer - Seoul 鎖色潤澤唇彩! 
Tinted Seoul It Moist Seoul in Lacquer - Seoul 鎖色潤澤唇彩 一共有五色, 而我係 #02 JIHYO Pink, 宋智孝都係揀呢隻色架 (* ˘͈ ᵕ ˘͈ *)✾

Tinted Seoul It Moist Seoul in Lacquer - Seoul 鎖色潤澤唇彩 真係係唇彩? 個人感覺比較實色喎~ 不過佢幾易上色, 直頭係好想色 xD 而且刷毛夠柔軟!
#02 JIHYO Pink 係少少橙粉紅, 而且輕力塗少少已經好上色! 先響唇中間輕力點少少, 然後再用手指從左右兩邊點開/blend開 (高手識用棒棒直接 blend 就梗係用棒棒啦, 但對於我呢d BB班, 用手指慢慢 blend 實無衰~)!
我擁有宋智孝的嘴唇囉 (๑ˇεˇ๑)•*¨*•.¸¸ 雖然一塗上咀既時候唔係好習慣, 因為都幾實色同顯色, 但睇睇下都幾自然! 
Tinted Seoul It Moist Seoul in Lacquer - Seoul 鎖色潤澤唇彩 除左塗響嘴唇之外, 仲可以當胭脂用!! 當胭脂用既話要再輕力d, 點兩點 blend 開就搞掂! 自然又有精神! 打造韓妝都唔係好難者 (不過我條眉畫得唔夠粗同唔夠一囉 =,= )
全新 Tinted Seoul 系列於莎莎banila co 專櫃發售!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 SaSa 莎莎 邀請及贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言