以為皮膚白滑無斑斑? 去UV 攝影廊影番張相先啦~

早兩日響 Shiseido Facebook 見到關於沉積斑既資訊, 仲有 Model Carrie 既 Youtube 片段, 嚇我一跳呀!! Carrie 都算白淨淨, 但估唔到佢有好多肉眼睇唔到既色斑! 去片 -> 【SHISEIDO VITAL-PERFECTION UV 紫外光攝影】!
睇完段片我都忍唔住嗱嗱聲去做測試, 因為呢, Shiseido 引進全港首個 UV 攝影廊, 透過一部可以攝取紫外光既相機, 將睇到未為真既肌膚真相展示出黎!
Shiseido UV 攝影廊位於尖沙咀海港城海運大廈入口, 由今日起至1月11日, 大家都會可以親臨會場, 影番張恐怖照片 xD 首先會幫你落妝先! 
嘻, 正所謂化完妝要落妝! 加上化左妝或者搽左防曬都會有所影響 UV 紫外燈攝影, 所以黎到會場都係要落妝架! 落妝後既我都算見得下人, 都算白淨淨架 ^^
跟住就準備影相囉~ 就係響攝影廊入便, 坐低然後合上眼, 用上 UV 紫外光照射配合埋相機拍攝, 一攝就知龍與鳳! 究竟我有幾多沉積斑呢??
結果出來了~~ 
謝天謝地我唔多斑斑, 好在阿媽時常叫我搽防曬, 防患未然!! 
跟住就再用上Handy Skin Sensor 皮膚分析儀器再進行皮膚底部及表層色素狀況! 透過黑色素測試分析, 可以更準確量度出肌膚底層及表層既黑色素數量!
我既美容顧問就係 Kevin Ko 老師啊~ 間唔中就係響報章雜誌什至電視都會見到佢! 佢為我專業分析我既皮膚狀況, 對症下藥, 要用岩護膚品, 順便介紹埋新推出既 Vital-Perfection White Circulator Serum! 
Kevin 老師用上 Vital-Perfection 系列為我護膚! 尤其最新推出既 White Circulator Serum, 泵兩下就足夠為整面按摩! 日常護理一泵份量就足夠架啦~ 配合 Shiseido 獨門按摩手法, 令 White Circulator Serum 倍速滲透, 更覺明亮剔透!



【SHISEIDO VITAL-PERFECTION UV攝影廊】
日期: 2015年1月5日 - 1月11日
時間: 13:00 - 20:00
地址: 尖沙咀海運大廈入口大堂

提提你, 完成後可獲贈 VITAL-PERFECTION White Circulator Serum 1.8ml 體驗裝! 唔好錯過啦!


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言