唔洗急; 慢慢黎; 最緊要變淺色... 得左! - Phyris 淡斑乳液

正所謂一白遮三醜, 有邊個唔鐘意白d好d!!
就響上月, 我就試用Phyis呢支Anti Pigment Total Control, 即係淡斑乳液!
來自德國既Phyris, 主打美容院品牌, 但而家響全線Meka美康都有得賣啦(喜訊)! 
Phyris以科研結合技術, 配合先進而具特色既活躍成份, 研發出三重截擊黑色素既亮肌系列! 包括:
幼滑肌膚 - 溫和有效咁去除積聚角質, 令膚質回復白皙彈性及幼滑
重點去斑 - 阻截黑色素積聚, 以免形成新色斑, 並減淡斑點
美白; 均勻膚色 - 截擊黑色素形成及積聚, 美白; 均勻膚色


而我試用呢支Anti Pigment Total Control, 可以抵禦UV射線, 重點偵測黑色素. 成份包括: 
白睡蓮 - 鎮靜及紓緩受刺激皮膚
維他命C - 有助淡化積眾色素; 加強皮膚防禦能力; 抗氧化
三重瞬白複合配方 - 含羽扇豆精華; 水田芥精華; 維他命B3等成份, 有效阻截黑色素形成; 抑制黑色素傳遞; 阻止黑色素積眾形成色斑
肌膚28日為一個更新周期, 尤其美白產品, 唔係用三四五日就即刻白左!
而Phyris呢支Anti Pigment Total Control, 質地比乳液杰少少, 但又未到膏狀! 好易推開, 同埋好易滲透, 好適合冬天用! 
咪以為天氣凍就乏視美白既重要性! 我地肌膚底層其實有好多黑色素蘊藏住, 所以預防係最好晚抵抗!! 但若果真係出現斑印, 咁就要重點反擊啦! Phyris呢支淡斑乳液幫到你!


用左大半個月, 我下巴既印淡左 ( ̄▽ ̄) 膚色又均勻左, 仲洗乜點化妝喎!! 淨係畫番對眼就出得街啦~





產品贊助及提供: 
- Phyris





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言