o(^^o)新品上市(o^^)o MEITSZ養肌面膜

渼籽.漢方美容利用天然漢方草本配方製造性質溫和, 對皮膚有益處既純天然護膚產品. 
若有睇我之前既post, 或者會記得我曾經用養肌水黎當面膜咁敷!!

http://chanchechee.blogspot.com/2013/11/blog-post.html


而今次我就有幸率先試用新品 - 養肌面膜!!


叫得「養肌面膜」, 當然係養肌水延申出黎啦(^-^)/
一盒有三塊! 面膜主要成份包括枸杞; 蜂皇乳; 人蔘; 黑豆; 當歸; 薏仁; 甘草; 玻尿酸; 銀耳.





相信無乜人唔識敷面膜啩ε-(´∀`; )
只需要潔面後敷上面15-20分鐘! 敷完唔洗沖水, 剩餘響面上既精華素加以按摩至吸收! 吸收之後繼續進行保養程序 (即係搽精華面霜) 就ok啦~

一包一片面膜, 但有三層! 
厚d錫紙質地果塊呢, 我會用黎敷下小腿~
藍色既呢, 可以留比男友敷 XDDD
中間最薄果塊就係真正敷落面! 


真係好薄又好貼! 佢可以敷埋雙眼, 不過我要睇電視, 所以我將敷眼既部位剪左落黎, 用黎敷鼻覆蓋唔到既地方! 鼻翼兩邊覆蓋唔夠, 而家將佢移花接木, very good~

面膜既布質係羽絲縷.
100% 純天然棉絨製作! 超輕又超薄! 而且高吸水力; 高鎖水力; 高透氣性; 高服貼度; 高滲透!
整柔軟之餘, 面膜平滑又柔順, 貼服度滿分! 
而最重要面膜係非石化製品, 埋入土會自然分解, 無環境污染!


面膜唔好敷得耐, 15至20分鐘就夠! 最多最多30分鐘好啦! 千祈唔好過夜!
我敷左20分鐘, 即時feel到肌膚注滿水! 而且好似仲白左添!
敷完唔需要過水! 輕輕用手按壓, 更易吸收面上既精華!

敷面膜好處多! 尤其敷養肌面膜! 
.         高效抗氧化,使肌膚保持年輕
.         迅速滲透,給肌膚補充水分
.         能活化細胞,有效幫助皮膚更生
.         有效抑制黑色素,消除暗啞,使肌膚白哲有光澤
.         可幫助皮層血液循環,使面色紅潤
.         增強皮膚對護膚品之吸收,使效果提升




如有任何疑問,可直接聯絡渼籽•漢方美容.
銅鑼灣耀華街21號華耀商業大廈11樓1106室
電話: 3488-9169 (敬請預約)





產品贊助及提供: 
- 渼籽.漢方美容





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言