一月盒子大大的GLAMABOX

回顧2013年既Glamabox, 若有睇過我之前既分享, 每期我都好奇待且驚喜 (雖然只收過兩期|( ̄3 ̄)| ) !



搭入2014年收到既第一個盒子... 睇黎今期特別適合敏感人士! 
 
先黎望望今期有乜啦: 
- Sanrio Hello Kitty 塗鴉系列指甲油 
- SFERANGS神奇修復眼霜 
- Dermal 紅蔘精華面膜 
- Cetaphil 舒特膚潔膚露 
- La Roche-Posay Toleriane 抗敏全效修護乳 
- La Roche-Posay Toleriane 抗敏舒緩潔面乳 

哈~ 係咪敏感人士特別適用呢? 大部份都係低敏... 不傷皮膚! 




La Roche-Posay Toleriane 抗敏全效修護乳 及 抗敏舒緩潔面乳 
唯一獲法國敏感皮膚組織認可護膚品的全新清爽質感, 通過100%敏感及濕疹肌膚測試, 無添加; 無防腐劑的簡約配方, 為極度敏感肌膚帶來持久舒適的保護. 
洗面一包份量剛剛好一次! 最岩打去旅行時用! 
因為敏感性皮膚都用得, 所以加水打圈都唔會有泡! 

洗完面當然要搽面啦~ 
吱吱裝既設計頭同一般唔同, 用唔晒可以塞番入去! 
用左La Roche-Posay Toleriane 抗敏系列, 肌膚好似有塊薄膜咁! 保護及抵抗外來污染! 





Sanrio Hello Kitty 塗鴉系列指甲油 
Hello Kitty嶄新的塗鴉指甲油, 擁有獨特的Hello Kitty外型設計, 超過15種顏色的選擇, 所有色系靈感均源於最新的彩妝趨勢, 可盡情塑造出個性化的美甲造型. 
都幾易塗! 而且塗一浸都好上色!  
不過我手指同指甲都比較短小, 塗左指甲油怪怪感覺(ー ー;)  
或者我留長d指甲再試下效果吧~ 









Cetaphil 舒特膚潔膚露 
敏感肌膚和嬰幼兒肌膚也能使用的洗面奶! 不含皂素, 無刺激性清潔成分, 柔和清潔, 並可卸除眼部等較敏感肌膚的妝容. 可水洗, 也可干洗. 
Cetaphil呢個牌子我好耐之前用過佢, 果陣唔係咁輕易買到, 要響有R既藥房先有... 到而家, 周圍都買到, 好方便呢!  
果陣16 17歲, 我用Cetaphil係因為暗瘡肌, 唔可以用刺激性產品! 睇左皮膚科醫生, 佢建議我用Cetaphil舒特膚潔膚露.... 用左一排, 肌膚得到舒緩, 無再勁「爆」暗瘡! 
今日再用番Cetaphil.... 唔一定係用黎洗面既, 用黎沖涼都得! 佢無泡無藥性無香料! 而家天氣咁乾燥, 搞到周身痕... 用左Cetapil即刻舒緩晒~ 皮膚無痕無紅之餘, 仲白左添呀! (沖涼照就無啦, 洗手既相就有ψ(`∇´)ψ ) 





Dermal 紅蔘精華面膜 
內含蘆薈精華與紅蔘萃取精華液, 具有舒緩保濕; 預防肌膚老化的功效, 減少細紋產生並形成保護膜, 防護皮膚. 可有效調理肌膚油水平衡, 保持緊緻彈性. 
Mask通常室溫或者放響雪櫃! 而Dermal呢塊紅蔘精華面膜係可以熱敷架!!! ( ´ ▽ ` )ノ 
連packing放入熱水浸2分鐘, 之後就敷上面, 咁就唔怕冬天凍冰冰敷mask啦! 
哇!!!!!! 一大開, 超濃烈既人蔘味呀, I like it \(o ̄∇ ̄o) 
人蔘係矜貴藥材, 仲係黎至韓國既紅蔘, 真係好似置身響韓國食緊人蔘敷緊mask~ 
Dermal 紅蔘mask厚薄適中, 精華剛剛好, 但敷完20分鐘除下, 發覺面上有壓紋Σ(゚д゚lll)不過好輕微, 搽完面霜等一陣就退左lu~ 
嘿~ 敷完紅蔘mask面色紅潤左, 就好似食完人蔘咁! 最鐘意係佢既人蔘味! 同埋可以熱敷 ◉‿◉





SFERANGS神奇修復眼霜 
含蝸牛修復成份, 針對眼部暗啞; 缺水; 皺紋和黑眼圈問題, 有效增強肌膚彈力, 緩解眼部皺紋及黑眼圈.
眼霜吱黃豆咁大粒份量就夠一對眼!  
響眼部周圍輕輕按壓, 加以按摩, 可以預防拉扯及皺紋! 
全盒最令我驚喜就係呢支SFERANGS神奇眼霜! 望落去質地同顏色與一般眼霜無異, 但塗上眼輕輕按壓, 即時feel到緊緻既感覺! 好似真係同我對抗鬆馳既肌膚咁! 正呀! 





Glamabox係Lisa S同團隊每月為我地準備既禮物盒!  
話你知啦, 其實訂購盒子呢個idea響外國係好興架! Around十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox就只需要HKD百零蚊左右, 仲有成6~7樣, 其中有d仲係貨裝添!!  
詳情可以去佢地網頁再睇detail d~ 
http://www.glamabox.com 
http://www.facebook.com/glamabox 




產品贊助及提供:  
- Glamabox 
- Sanrio 
- Sferangs 
- Dermal 
- Cetaphil 
- La Roche-Posay 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言