派對後急救 - 森田藥粧玻尿酸系列MASK

經過呢個Happy12月... 有太多Party & Gathering, 急救殘樣產品唔少得!! 
最簡單直接就係敷Mask!!!  
我想介紹既係森田藥粧系列!


森田藥粧既mask超抵用!! 
原產地黎至台灣. 一盒十片面膜都只係$59; 而眼膜就$38一盒有六片. 平均都係$6蚊左右一片咋!! 


我今次試用既係 三重玻尿酸晶亮透潤眼膜! 
三重玻尿酸晶亮透潤眼膜主打水嫩明眸, 持續白皙水嫩, 潤澤Q彈, 眼周既肌膚晶亮透潤! 配合埋玻尿酸胜肽, 可以激活真皮層, 令肌膚更加柔嫩保濕, 改善肌膚彈性! 而有機山花精成份, 具有美白效果! 加上蝴蝶型設計, 全效淡化黑眼圈; 減輕眼紋; 撫平眼紋; 長效保濕!  

Eye mask唔洗好多精華, 太潤反而驚會出油脂粒! 精華份量岩岩好, 淨餘既我就搽響額頭! 我幾鐘意呢個蝴蝶型設計, 因為敷既範圍大d嘛!! 而且好貼面添呀~ 

塊eye mask就敷上眼, 仲有一片膠紙mask... 可以留比男友敷(≧∇≦)哇哈哈~ 

Eye mask唔洗敷咁耐, 15分鐘左右就可以除! 
之後再輕輕按壓眼部周圍, 好讓精華更易被吸收!  
叮~ 殘眼飛走!!! 



淨係敷eye mask就梗係唔夠啦! 
尤其我地呢d成日化妝既, 梗係要好好對待我地面部既肌膚啦!! 
白米萃淨白潤原液面膜 
白米萃取長效深度滋潤, 並且有效維持肌膚水油平衡! 配合埋小分子玻尿酸, 能迅速滲透角層, 令肌膚白皙; 晶瑩剔透! 再加上天羽絲隱形彈力面膜, 絹絲般既觸感, 猶如第二層肌膚般緊密貼服, 將精華完全滲透到肌膚!

哈~ 我已經將塊薄薄既mask敷上面! 真係好薄, 而且仲好貼面! 
不過略嫌塊mask太大 (定係我塊面太細 XDDDD), 而且鼻位眼位同咀唇邊唔夠cover. 
面膜精華超多!! 包裝既精華搽埋落頸都仲有好多, 可以搽埋手手腳腳, 好好滋潤~ 

敷左20分鐘之後, 精華多到吸唔晒, 仲有好多響塊面度! 
之後再輕輕按摩按壓, 等d精華更易被吸收! 滋潤又保濕, 買得過! 用得過! 

呢個平宜mask之選, 日日敷都唔怕肉痛啦~ 


注意!!! 森田藥粧係Mannings獨家發售架! 




產品贊助及提供:  
- 森田藥粧 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言