自己動手做cupcake無難度 - Twinkle Baker Decor

近來大熱既Cupcake開到成行成市... 而我今次呢, 就係介紹Twinkle Baker Decor! 

唔多唔少你或會見過佢地既出品! 唔係淨係得Cupcake架!!  
Twinkle Baker Decor 其實是一間出產遍及世界各地既烘焙裝飾糖果生產商! 整一個蛋糕唔難, 但要整色整水, 加上設計及造型, 蛋糕美味度即時Double up啦!! 
除左生產多款高品質既蛋糕裝飾糖果之外, 佢地亦有舉辦cupcakes工作坊! 
我就去左佢地新鮮出爐既新年Cupcake裝飾班! 
就黎新年, 我地呢D年青新一代, 又點會淨係日日食年糕蘿蔔糕呢.... 去拜年都可以自己整賀年Cupcake一齊分享~ 
你肯動手既話, 一D都唔難架!  
由糖皮搓搓搓, 初圓禁扁.... 導師Jamie就整好件賀年紅運當頭紅噹噹衫一件!! 除左用手之外, 當然仲會用埋Twinkle Baker Decor專利獨有既工具啦~ 


嘿嘿~ 若果你係一個懶人都唔緊要! Twinkle Baker Decor都有現成既裝飾糖比大家選購! 所以話呢, 自己動手做cupcake無難度!!! 




Twinkle Baker Decor 仲有設計精美且獨一無二既Cupcake; Cake pop 及曲奇等西式甜品, 好適合婚宴或者Party! 只要你有咩要求, 佢地都會貼心為你設計唔同味道顏色造型既甜品, 幫你願望成真!! 




除左cupcake裝飾示範班之外, 仲有同其他烹飪中心合作! 黎緊一月同二月就會響Towngas Cooking Centre & Easy123Dining Cooking Studio舉辦Cupcakes班! 主要圍繞新年; 情人節既主題!! 要報名就要快手啦~ 



特別嗚謝活動主辦:  
- Twinkle Baker Decor 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言