☆提升免疫力靠橄欖葉精華素☆

近來愛上supplement!! 因為覺得有好多野未必從食物果度吸收到! 最緊要都係身體健康! 你唔會想成日病架嘛 (雖則小病是福!)~ 
最近我就日日飲Comvita康維他既橄欖葉精華素(基礎配方 - 原味)!
Comvita有自己既橄欖葉種植園, 「新鮮精華萃取系統」, 每滴橄欖葉精華均純淨; 天然, 並經由認可試驗獨立測試, 確保新鮮; 高效; 優質!

橄欖葉精華素主要活性成份係油橄欖苦素, 係一種抗氧化多酚物質, 抗氧化能力比維生素C高5倍! 可改善身體健康:
- 保護心臟
- 提升活力
- 紓緩痛症
- 保護肌膚健康
- 強效抗真菌; 病菌 ; 病毒
- 排走體內毒素
- 抗衰老
- 抗氧化

食法好簡單, 每日兩至三次, 每次五毫升! 唔洗驚唔知幾多係5ml, 因為會連埋個量杯仔比你 :p


而我就每朝早飲5ml, 飲左兩個禮拜啦~
簡介話可能會有 瞑眩效應 (Herxheimer effect), 即係好轉反應! 即係話初初服用, 身體啟動本能既排毒程序, 若果身體未能處理或清除毒素, 可能會: 喉嚨或淋巴腫脹; 輕微頭痛; 紅疹; 暗瘡; 疲勞; 腹瀉; 肌肉或關節疼痛等... 
不過呢, 我無呢d反應, 可能我飲得水多 (^o^)


正所謂有病醫病; 無病保健! 
我就加入左健康行系!! 為呢個馬年打好底子, 希望健健康康過每一日! Yeah ♪(´ε` )





產品贊助及提供: 
- Comvita





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言